Mikä slipari GSXR 1000 K5:een?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daddy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mites sen läppäsysteemin saa pois putkesta, vai kannattaako sitä ees ottaa pois??
Tosta "kannattavuudesta" en osaa sanoa mitään, mutta tuo set-valve on K5-> malleissa kiinteä osa orkkis änkkäriä, eli mitään bolt-on vaimenninta siten, että se valve jää paikoilleen, ei tuohon edes saa. Siis jos änkkärin vaihtaa, niin se valve lentää sieltä mäkeen sen orkkisänkkärin kanssa. Tietty voihan sen pelkän läpän poistaa siitä orkkisänkkäristä...

br, Mikko

edit: typo

Juu ku ei oo kerenny vielä tarkisteleen sen kummemin koko härveliä, ku eilen vasta talliin sen sain!! K3 mallissa pysty kyllä laittaan bolt-on änkän, että jäi se läppä paikalleen. Siksi ajattelin että tossa on samanlailla, mutta eihän se olekkaan. Kyllä toi orkkis joutaa tosta mäkeen, ku ei ainakaan mun silmään sovi...

062802jumpie_prv.gif
tollanen kilonen -06 tuli tänään hommattua, nyt pitäs vaan sitten tietää minkä putken siihen laittaa. Devilistäkään ei kuulemma ole huonoja kokemuskia Suzukissa.

Tässäpä olisi minusta siistein.

d_4487.jpg

Akrapovicin hexagonal on kans aika jees. Saa varmaan pelkkänä sliparinakin.

Noi uudet jenkkimallin josimurat on mun mielestä aikamoista pimpelipompelia.

Yoshi Japanin TriCone sen sijaan on ihan_vitun_hieno. Ohjehinta Duellilla muistaakseni 690€

On muuten perkeen kallis toi Akran koko putki, joka tossa yläpuolella on lähtöhinta on n 2500€.
confused_orig.gif

Tollanen vois olla myös aika makee!!
062802jumpie_prv.gif
tosin voi olla aika äänekäs.
product.php

Mites sen läppäsysteemin saa pois putkesta, vai kannattaako sitä ees ottaa pois??
Tosta "kannattavuudesta" en osaa sanoa mitään, mutta tuo set-valve on K5-> malleissa kiinteä osa orkkis änkkäriä, eli mitään bolt-on vaimenninta siten, että se valve jää paikoilleen, ei tuohon edes saa.
Mulla on K5:ssä Suzukin "oma", käsittääkseni Yoshin tekemä slipari. Paketissa on siis änkkäri ja pitkähkö väliputki, jossa on oma läppäsysteeminsä. Eli ainakin tuolla pääsee vakioputkesta eroon ja saa pidettyä ns. homoservon putkessa, jos niin haluaa. Asennus oli ainakin omalla kohdalla hyvinkin ikävä, koska ne servon vaijerit lähti paikaltaan sieltä yläpäästä ja sitten pitiki purkaa tankki ja koittaa hivutella niitä paikalleen. Yläpäästä servo tietenkin oli niin lähellä runkopalkkia, ettei edes ruuvaria meinannut saada väliin.

On muuten perkeen kallis toi Akran koko putki, joka tossa yläpuolella on lähtöhinta on n 2500€.
confused_orig.gif

Tollanen vois olla myös aika makee!!
062802jumpie_prv.gif
tosin voi olla aika äänekäs.http://www.speedycom.co.uk/shop/product.php?productid=16673&cat=356&page=1[/QUOTE]
Mistä löysit Akran hinnan? Olen koittanu kattella kokorööriä tohon K5:een. Akraa tai Yoshia. Hinnastoja kehiin jos jollakin on tiedossa hyvä paikka.

Toi Akran hinta on paikalliselta kauppiaalta Yoshin hinnan löydät Duellin luettelosta. Itse ostin jus Yoshimuran full-system tri-oval racing putkiston ss/ti lähtöhinta 1395€.
062802jumpie_prv.gif

Ku ton läppähässäkän heittää mäkeen tosta k5:sta nii ei vissiin tartte muutako irrottaa vaijerit servolta ja ottaa pois ja jättää servo elämään omaa elämää...?

Mulla se servo on myös irroitettu samalla siten, että vaijerit ovat paikoillaan alkuperäisissä säädöissään. Saattaa auttaa siinä vaiheessa jos joskus joutuu orkkiskannun ruuvaamaan takaisin paikoilleen? Tiedä sitten onko niiden vaijereitten säätäminen isokin homma???

br, Mikko

Juu pitää irrottaa servoa myöten sitte ku saa vain pöntön siihen!!

Tossa ainakin Duellin sivut ja osa Yoshien hintoja [URL=http://www.duell.fi/ tai sit akrat www.allright.fi/documents/Street05_FIN_116-120_AKR.pdf

Tota tota... Kävin tossa ottaan alkuperäsen änkän ja servon irti, mutta onko siellä oma liitin sille piuhanipulle mikä lähtee servolta?? En jaksanu sitä sen enempää kattella tallissa ku ei ollu taskulamppua, että olis kunnolla nähny!!

Back