Murkkuikäisenä nähty Easy Rider -leffa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katkerin hetki on ollut se kun selvisi, että faija aikoinaan joutui myymään oman honda cb 750 "tuuttinsa" sen takia että minä synnyinKatkerin hetki elämässä oli, kun kerran taas eno oli hakemassa tarhasta ja oli lupaa kysymättä vaihtanut pyörän Toyota Terceliin.
Katkerin hetki on ollut se kun selvisi, että faija aikoinaan joutui myymään oman honda cb 750 "tuuttinsa" sen takia että minä synnyin![]()
kuinka voin antaa itselleni koskaan anteeksi![]()
Kummallinen vaikutus noilla Ducateilla..se mopo, jonka kyytiin pääsin, oli Ducati ST4..
no mä oon ihan samaa mieltä, että tavallaan onni, että kuski häipyi...muuten istuisin vieläkin kyydissä enkä tietäisi yhtään miten ihanaa on itse ajaa...se se vasta jotain on...ja nyt mua ei saa kyytiin edes komee miesKummallinen vaikutus noilla Ducateilla..se mopo, jonka kyytiin pääsin, oli Ducati ST4..Sama stoori nimittäin mullakin, ST4S oli se eka jonka kyydissä olin, ja kun se mopo kuskeineen poistui kuvioista niin oli sitten alettava itse ajamaan, kun hinku tien päälle oli kova
Jälkikäteen ajateltuna oli onni että näin kävi, muuten olisi varmaan kaikki nämä omat ihkut Ninjat jäänyt kokematta, ja on se niiiiiin paljon hienompaa ajaa itse![]()
![]()