• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mikä on motoristien nykyinen asenne?????

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
itse moikkaan aina kun huomaan ja ei satu just olemaan kädet täynnä ohjaamisesta, joskus jopa skootterilla ajelevia teinityttöjä  
tounge.gif
.
kukapa ei moikkaa skootterilla ajavia teinityttöjä
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Yleensä kyllä moikkaan kaikkia jotka tulevat vastaan jos en ole omissa mailmoissani ja en kerkiä huomaamaan  :huom: Välillä käy niin, että vastausta ei tule takaisin mutta ei se minua ainaskaan häiritse.Eiköhän ne ketkä jättävät moikkaamatta niin tee sen seuraavalla kerralla  :naurunaama:
Käsi on pystyssä aina kun ehtii ja huomaa, se on ihan sama tuleeko Harrikka, prätkäkyttä tms vastaan, joskus vahingossa heilauttaa kättä mopollekkin ovat meinaan nykyään monet ihan kevarin näköisiä edestäpäin, eikä sekään harmita. Räpylät heilumaan
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

Pyörällä liikkuessa tulee kyllä nostettua räpylää aina muille motoristeille.

Tulee välillä moikattua autolla liikkuessakin kakspyöräsille.
062802jumpie_prv.gif

Niin ja pitää kyl aina käydä kyselemässä jos näyttää, että jollain motoristilla on probleemia.
idea3.gif

Mulla on tapana tervehtiä kaikkia vastaantulevia motoristeja ja kyllä melkein kaikki tervehtii takaisin. Monet tulevat juttelemaankin esim. jossain huoltoaseman tai kaupan pihalla. Mukava juttu, puhuttavaa riittää kun on yhteinen kiinnostuksen kohde!  
062802moto_prv.gif
smile_org.gif

tällaista moikkailua ei koskaan tapahdu autoilijoiden kesken
Tuota, kuppeli Folsulla kun ajelee niin suurin osa Kupla ja "Työvis" (eli Kleinbuss) kuskeista morjestaa kyllä, johtuneeko siitä että "Folsu" on samalla lailla harrastus kuin moottoripyöräkin eikä pelkkä kulkupeli?! Mene ja tiedä.
nixweiss.gif

Kyllähän minäkin yritän viuhtoa kun joku tulee kakspyöräisellä vastaan mutta aina en huomaa kun katselen muualle tai muuta tai sitten on niin kuin Patrika sanoi että kädet on täynnä (uusionaismotoristi myös).
talktohand.gif

Sekä harrikka että wingi-kuskit ym."homosohva" kuskit morjestavat kärkkäämmin kun tupperware ojusten ajajat.
Samapa tuo minulle. Taitaa vaan yleensä olla niin että ajatellaan että morjestan vasta jos vastaantulija morjestaa ja sit kun toinen ajattelee samalla tavalla niin eihän siitä mitään tule.
tounge.gif

Muista moottoripyöräilijöiden asenteista (liikennesääntöjen halveksuminen yms.) en jaksa tässä kommentoida.
kaboom.gif

Back