Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen useasti kuluneena kesänä tehnyt sen havainnon, että moikkailematon kaveri ajaa kokomustissa gore-tyyppisissä ajovermeissä XX:ää. Taitaa olla sen verran epävakaa peli, että ei arvaa irrottaa yhtäkään kättä ohjaustangosta?Kuten sanoin, niin aika moni moikkailee. Harvat tekevät moukkamaisen
vaikutelman jos/kun eivät moikkaile.
Ja kuulema myös kuplakuskit.Paitsi ammattiautoiliat kuten rekkakuskit moikkailevat,yhdistää. tällaista moikkailua ei koskaan tapahdu autoilijoiden keskeneukkuasullekkin:
eukkuasullekkin:
toisiaan.
Juu, kyllä autoilijatkin moikkailevat omissa piireissään, esim. bussikuskit, rekkakuskit, matkailuautoilijat, karavaanarit, yms. Ei myö motoristit ainutlaatuisia siinä olla, mutta hyviä kyllä.Paitsi ammattiautoiliat kuten rekkakuskit moikkailevat,yhdistää. tällaista moikkailua ei koskaan tapahdu autoilijoiden keskeneukkuasullekkin:
eukkuasullekkin:
toisiaan.
Miten kehvelissä sinä tai joku muu ehtii skannaamaan vauhdissa etusormien asennon, kun sormikäsi vielä on kahvassa. Naapurilla musta puku ja mustat ajorukkaset ja tummavärinen pyörä. Tarttisko pyytää toppaamaan tarkistuksen vuoks.ORG tervehdystä (etusormi pystyssä, käsi kahvassa) ei voi tehdä juuri noiden kahvasuojien takia, kukaan ei näkisi.
Minä en moikkaa muita motoristeja. Mutta autoilijana moikkaan kaikkia muita autoilijoita. Olen oppinut nykyisin ohjaamaan autoani varpailla, jotta voin keskittyä kaikkien moikkailuun kaksikätisesti.Oli pakko kirjoittaa kommenttia tällaiseen foorumiin, kun tuntuu niin hullulta tämä nykymotoristien asenne: ei moikata kenellekään ja ollaan tosi diivoja??!! En tiedä johtuuko se suomalaisten äkillisestä rikastumisesta ja moottoripyörien mielivaltaisesta hankkimisesta (naapurille elvistelläkseen), mutta minun mielestäni motoristien yhteishenki on huomattavasti huonontunut. Jos on liika rahaa ja tuntuu, että naapurille on näytettävä, niin osta vaikka luxusvene ja kerro siitä naapurille. Toki on hyvä, että suomalaisilla on yhteisiä harrastuksia, mutta liika on liikaa eli jos omistat mp:n, ole sen arvoinen: "vaatimattomuus kaunistaa."
Juuri siksihän nostankin käden JA sormen pystyyn. Kyllä siinä kaveri joka ajaa kuin vapauden patsas luulisi näkyvänMiten kehvelissä sinä tai joku muu ehtii skannaamaan vauhdissa etusormien asennon, kun sormikäsi vielä on kahvassa. Naapurilla musta puku ja mustat ajorukkaset ja tummavärinen pyörä. Tarttisko pyytää toppaamaan tarkistuksen vuoks.ORG tervehdystä (etusormi pystyssä, käsi kahvassa) ei voi tehdä juuri noiden kahvasuojien takia, kukaan ei näkisi.
Minä nostan räpylän kuin liikennepolliissi. Näkyy varmasti jos ei sokee.
No nyt kun asia sulle selvis, niin saatiin yks moikkailija lisääTietämättömyyden. Perustelen sitä sillä, että pyrin ammentamaan lisää tietoa mm. tätä palstaa lukemalla. Kun minulle on nyt selvinnyt, että moottoripyöräilijöitä pitää tervehtiä, aion sen tehdä.virtuaalitervehdyskin on hyväksi.![]()