En nyt vielä mikään tietäjä ole mutta tässä panokseni keskusteluun. Brittien S.H.A.R.P testi. Itselläni AGV S-4 ja sai täydet 5 tähteä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Motonet myy tuota hintaan 149,- Täytyy käydä tänään hakemassa pois, jos istuu päähän hyvin. 5 vuotta vanha Arai Condor vaatisi uuden visiirin, ei taida maksaa vaivaa kun sisusta on murjoutunut ja verhoilut puhki. Muuten hyvä kypärä, mutta huono kestävyys vähän yllätti, ollut kuitenkin suht vähällä käytöllä, koska käytän crossikypärää aika paljon matkaenskalla ajaessa.En nyt vielä mikään tietäjä ole mutta tässä panokseni keskusteluun. Brittien S.H.A.R.P testi. Itselläni AGV S-4 ja sai täydet 5 tähteä
Tuli markkinoille näköjään--> ARAIOK. Silti on varmaan turhan aikaista spekuloida kun ei edes tietoa tuleeko markkinoille.motorcycle-journal.com nettijulkaisusta.Mistä tuo hinta-arvio on tullut?
Nyt alkaa köyhimpiä hirvittää...Tuli markkinoille näköjään--> ARAIOK. Silti on varmaan turhan aikaista spekuloida kun ei edes tietoa tuleeko markkinoille.motorcycle-journal.com nettijulkaisusta.Mistä tuo hinta-arvio on tullut?
Onkohan tälle väitteelle mitään mutua parempaa perustetta? Siis lähinnä että missä se sauma sijaitsee ja kuinka se tekee tuotteesta huonomman?´Mikä erottaa hyvän ja huonon´ onkin jo hieman helpompi. Yksi vastaus tähän on: muovikuoren ruiskupuristesauma.
Itse en kauheasti kypäröistä ymmärrä mutta ehkä miettisin kahdesti ostamasta kypärää jos kuoressa näkyy puriste pursote sauma...Onkohan tälle väitteelle mitään mutua parempaa perustetta? Siis lähinnä että missä se sauma sijaitsee ja kuinka se tekee tuotteesta huonomman?´Mikä erottaa hyvän ja huonon´ onkin jo hieman helpompi. Yksi vastaus tähän on: muovikuoren ruiskupuristesauma.
DD-lekkiä parempi kiinnitys on se joka kiinnitetään joka kerta, kun kypärä päähän laitetaan. Itse suosin DD:tä mutta jos joku sen toteaa liian vaikeaksi ja haluaa pikalukon, ja sitten kiinnittää sen joka kerta niin kait se sit on parempi hänelle?Siis mitä? Oletko tosissas?Aika monen potan kohdalla kiinnittäisin huomiota mielummin siihen, miten hihnat on kiinnitetty, kun siihen onko paskadee-lenkki vai kunnon pikalukko.
Tässä kaksi faktaa mistä ei voi, eikä pysty kiistelemään.
1. dd-lenkkiä parempaa kiinnitystä ei ole, tai ei ole ainakaan keksitty vielä.
2. Pikalukko ON yksi maailman pa5kimmista keksinnöistä kypärän kiinnittämiseen.
Mistä tämä väite että mitataan turvavälineet ajossa ulos tulee?Hyvä että Suomessa saa ihan itse valita ostaako sen viidenkympin kypärän tai sitten jonkun tonnin hiilikuitu tms. kypärän. Moni vaan ulosmittaa varusteiden toimivuuden ajossa.
Ei kaikki aja volvollakaan vaikka se kai turvallinen auto onkin. Ja hyvä niin.
Ahdistaa turvallisuusfundamentalistit. Kuten kaikki muutkin fundamentalistit.
Ai "all show, no go"?Itse en kauheasti kypäröistä ymmärrä mutta ehkä miettisin kahdesti ostamasta kypärää jos kuoressa näkyy puriste pursote sauma...Onkohan tälle väitteelle mitään mutua parempaa perustetta? Siis lähinnä että missä se sauma sijaitsee ja kuinka se tekee tuotteesta huonomman?´Mikä erottaa hyvän ja huonon´ onkin jo hieman helpompi. Yksi vastaus tähän on: muovikuoren ruiskupuristesauma.
Missäs se rautalanka oli... Eli muovikypäristä löytyy sauma, kuitukypäristä taas ei.Ai "all show, no go"?Itse en kauheasti kypäröistä ymmärrä mutta ehkä miettisin kahdesti ostamasta kypärää jos kuoressa näkyy puriste pursote sauma...Onkohan tälle väitteelle mitään mutua parempaa perustetta? Siis lähinnä että missä se sauma sijaitsee ja kuinka se tekee tuotteesta huonomman?´Mikä erottaa hyvän ja huonon´ onkin jo hieman helpompi. Yksi vastaus tähän on: muovikuoren ruiskupuristesauma.
Kyllä siinä sinunkin "kuitukypärässäsi" on muovia...Missäs se rautalanka oli... Eli muovikypäristä löytyy sauma, kuitukypäristä taas ei.Ai "all show, no go"?Itse en kauheasti kypäröistä ymmärrä mutta ehkä miettisin kahdesti ostamasta kypärää jos kuoressa näkyy puriste pursote sauma...Onkohan tälle väitteelle mitään mutua parempaa perustetta? Siis lähinnä että missä se sauma sijaitsee ja kuinka se tekee tuotteesta huonomman?´Mikä erottaa hyvän ja huonon´ onkin jo hieman helpompi. Yksi vastaus tähän on: muovikuoren ruiskupuristesauma.
Periaatteessa kaikki epäjatkuvuuskohdat ovat myös jännityskeskittymiä joten voi tuolla purseella pieni vaikutus olla. Ulospäin törröttävä sauma on murtumisen kannalta vähemmän vaarallinen kuin vastaavankokoinen kolo sisäänpäin.Ai "all show, no go"?Itse en kauheasti kypäröistä ymmärrä mutta ehkä miettisin kahdesti ostamasta kypärää jos kuoressa näkyy puriste pursote sauma...Onkohan tälle väitteelle mitään mutua parempaa perustetta? Siis lähinnä että missä se sauma sijaitsee ja kuinka se tekee tuotteesta huonomman?´Mikä erottaa hyvän ja huonon´ onkin jo hieman helpompi. Yksi vastaus tähän on: muovikuoren ruiskupuristesauma.