Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota kyseistä pyörää olen katsonut. Jospa tuo ei menis kaupaksi ihan vielä...Itselläni eka iso mp oli 600 cebari ja ei voi kuin kehua. Hyvä yleispyörä joka osa-alueella. Toimii mutkateillä, reissussa, radalla ja myös matkustajan kanssa.
Netistä aika asiallisen oloinen ja hintainen pyörä -> Klik
Olin samassa tilanteess kolme kesää sitten. Piikkiaikoina ajelin Suzukin RG:llä.Tässä alkaa kevät pikku hiljaa oveen koputtelemaan ja olisi aika hankkia eka "iso" pyörä. Aikoinaan tuli nuoruusvuosina Näsärillä piikki vuodet ajettua. Haulla en oikein osuvaa keskustelua löytänyt, kun pyörien hinta/vuosmallit muuttuneet vuosien varrella. Tähän haluaisinkin ihmisiltä kokemuksia erillaisista tuohon hinta haarukkaan menevistä pyöristä. Itse katellut 2000vm---> cbr hondia,Yamaha Fz6-N,Banditteja,Suzuki Sv-650&1000,Honda VTR yms.
Pyörän käyttö tarkoitus olisi mutkateistä nauttiminen ja pienimuotoista matka ajoa.Moottoridalle tuskin tulee suunnattua, kun lähistöllä ei nuita ratoja pahemmin ole.
No jos multa kysytään niin tuo on aivan kamala pyörä. Sori vaan. Jos haluaa, että ajaminen on hauskaa, niin kannattaa kyllä hankkia joku muu vekotin.Osta Suzuki GSX 750 F:ä.EI liian tehoton eikä liian tehokas.Pomminvarma vekotin joka ei heti jää "pieneksi".Jos jotain huonoa siinä on niin ehkä hieman "löysä" keula ja 12tkm:n välein suht kallis huolto jos ei tee sitä itse.![]()
Eikös ollut kyse ensipyörästä,eikä mistään Deluxe matkalehmästä tai ratapyörästä?Mikäs siinä Suizassa on niin kauheeta?Ite ajelin sillä 4 v. jonka jäkeen vaidoin Bläkkäriin.Onhan ne aivan eri maailmasta,mutta niin myös eri hintaluokassa ja sarjassa.No jos multa kysytään niin tuo on aivan kamala pyörä. Sori vaan. Jos haluaa, että ajaminen on hauskaa, niin kannattaa kyllä hankkia joku muu vekotin.Osta Suzuki GSX 750 F:ä.EI liian tehoton eikä liian tehokas.Pomminvarma vekotin joka ei heti jää "pieneksi".Jos jotain huonoa siinä on niin ehkä hieman "löysä" keula ja 12tkm:n välein suht kallis huolto jos ei tee sitä itse.![]()
Sulla on kyllä niin omituinen logiikka, ettei pysty käsittelemään.sanoja
Hieman samantapaista kokemusta myös täällä.Sulla on kyllä niin omituinen logiikka, ettei pysty käsittelemään.sanoja
En tiedä oletko ajanut muita pyöriä kuin mainitsemasi, mutta ainakin niistä, joita minä olen ajanut (niitä on muuten kertynyt aika monta), on GSX 750 F ollut huonoin ja ikävin ajettava.
Luistonestoja ja abseja ei taida hintaluokan 4-5K pyöristä löytyä, ei ainakaan niistä kolmesta, jotka olen tässä ketjussa maininnut. Jokainen niistä on parempi kuin GSX-F.
Ja kyllä GSX 750 F varmaan sen 230km/h kulkee, joten silläkin saa aivan varmasti itsensä hengiltä, eikä tarvitse edes kovasti yrittää. Sen myönnän, että toimintavarma se on aivan takuulla.
Mutta miksi ihmeessä pitäisi ostaa huono pyörä jos budjettiin sopii hyviäkin?