He, niinhän se menee, että apinan tuntee kaikki, mutta apina ei tunne ketään...Eli ollaan voitu tavatakin, vaikka saunankin lauteilla ehkä.pozo? ollaanko me tavattu jossain? ET TIIÄ PYÖRISTÄ MITÄÄN. saunan lauteilla ehkä? sorry, huumoriahan tää. komia pyörä sulla muuten...
Ja pyörätuntemuksenikin on kovin rajoittunut, sen myönnän. Eka oma pyörä on tuo LT, jolla harjoiteltu nyt 80 tkm ja omaan käyttötarkoituukseeni se on mitä parhain. Ajelen "työn puolesta" pitkähköjä reissuja maaliskuusta marraskuuhun kelissä kuin kelissä, en pyöri korttelia ympäri enkä radallakaan (toki kokeiltu on
Muita pyöriä (Gessu, uusi GT, R 1200 RT) olen toki päässyt ajamaan mielestäni riittävän edustavan määrän 150 - 200 km ja todennut, että jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi. Ne ei vaan ole MINUN pyöriäni, vaikka ilmeisen hyviä sarjassaan ja monet toki tykkäävätkin.
Mutta tällaistahan tämä toisille pyörän suosittelu aina on. Jokainen tykkää omastaan ja on sitä mieltä että toisella on varmasti ihan samanlaiset tarpeet kuin itsellä ja on se nyt kumma ettei sille muka minun ehdotukseni kelpaa...
t. pozo