Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osassa vuosimalleista on ollut vain lisävarusteena.Olenko ymmärtänyt oikein, että tuo keskituki on ollut lisävaruste? Minun 09:ssä se kyllä oli vakiona.
Jepjep,Minun muutoslista:
Öhlins takajousi jäykemmällä vieterillä
Öhlins etujouset
Pro-Oiler
Alakate (bellypan), JMV
Vaihde/voltti -näyttö, Acumen, lisäkatkaisijalla
Matalampi ohjaustanko
Garmin Zumo 660 Techmount telineellä
Tuplavalot a la "Doppellicht", Michi Motorsport
Leo-Vince sliparit
Etulokarin jatke
Peileihin kuolleen kulman lisäpeilit, Motonet
10 mm jatkettu sivutuki.
Kappa sivulaukut ja perälaukku
SW-Motech laukkujen kiinnitysraudat.
Ensi talven suunnitelmissa olisi värittää koko pyörä ihan uuden väriseksi (olen kyllästynyt tuohon "highland green" -väriin). Liian tylsä. Oiskohan punavalkoinen mitään? Näin yhden Hondan olikohan cb1300 ja oli aika kivan näköinen.
Idea lähti vähän tuosta liikkeelle:klikSe joku puna-valkoinen CB1300 minkä näin oli sitten todella tyylikäs... Valkoisessa tankissa se punainen Honda-logo kera sen pienen kaaren ja sit vielä runko oli orkkiksesta poiketen maalattu punaiseksi... Vanteet tietenkin vanhaan 80-90 luvun tyylliin valkoiset, mutta punaisilla vanne-teipeillä... Sit vielä valkoinen under-tray siihen muuten valkoiseen perään... Jotain ton tyylistä lähtisin itse hakemaan jos/ja kun väriä alkaa vaihtamaan... Mutta nämä nyt on maku-asioita, eikä pidä alkaa kiistelemään...
Moro,Idea lähti vähän tuosta liikkeelle:klikSe joku puna-valkoinen CB1300 minkä näin oli sitten todella tyylikäs... Valkoisessa tankissa se punainen Honda-logo kera sen pienen kaaren ja sit vielä runko oli orkkiksesta poiketen maalattu punaiseksi... Vanteet tietenkin vanhaan 80-90 luvun tyylliin valkoiset, mutta punaisilla vanne-teipeillä... Sit vielä valkoinen under-tray siihen muuten valkoiseen perään... Jotain ton tyylistä lähtisin itse hakemaan jos/ja kun väriä alkaa vaihtamaan... Mutta nämä nyt on maku-asioita, eikä pidä alkaa kiistelemään...
Pitää vain kypsytellä miten se saisi muokattua CBF:lle sopivaksi. Onko laittaa linkkiä siitä jonka näit vai oliko se ihan elävänä havaittu?
Toi on hyvä !
Joo, olet kyllä ihan oikeassa. Kyllä se rungon maalaus vaatii sitten purkamisen atomeiksi...Toi on hyvä !
Minulta jää kyllä tuo runko maalaamatta. Pyörähän pitäisi purkaa ihan palasiksi ennenkuin sen saisi maalarille.
Tuo vannejuttu on minuakin mietityttänyt. Valkoinen on yksi mahdollisuus, mutta tuleekohan siitä liian äitelä. Mustaa olen vähän harkinnut vaikka sopivan värisillä (punainen?) reunateipeillä. Tietysti riippuu paljon siitä mikä on vallitseva pääväri.
Huolto jonotettu ja teetetty, kaikki arvot kohdillaan ja matka jatkuuEspoossa valtuutetussa huollossa makso muutama viikko sitten 522,13 euroa kun venat jouduttiin myös säätämään... Melko kallista...Mitä olette 24tkm huollosta maksaneet? Nyt jonossa, pari viikkoa saa odotella näin sesonkina "ison huollon aikaa". 24tkm huollossa on venttiilinvälyksien tarkistus, tulpat ja öljyt.![]()
moi, itse olen sitä mieltä, että nuo molemmat mainitsemasi vaihtoehdot on hyviä renkaita, mulla on ollut molempia ko. Pyörässä. Itse kuitenkin valitsisin ja valitsen jatkossa pilot road2 renkaat niiden paremman kulutus kestävyyden takia. Ja pr2 renkaat ei ainakaan mulla ole kuluneet niin kantikkaaksi lopussa kuin z6:set... Pito on ollut hyvä molemmilla siis normi katu ajossa, mutta minun valinta on siis ehdottomasti Michelin pr2. -Tonppa-Moi
Pyörä on menossa 12tkm huoltoon ja pitäis samalla vaihtaa uudet renkaat. Olen miettinyt metzlerin Z6 tai Misukan pilot road 2:stä. Mitä renkaita te olette käyttäneet. Ja mitä suosittelette? kysyy ensi asennusrenkailla tähän mennessä ajanut.![]()
Yksi vaihtoehto lisää Dunlop Roadsmart. Tuntuu ihan hyvältä kumilta (ainakin parempi kuin ensiasennusrengas). Jos oikein ymmärsin niin RoadSmart on tullut PR2:n jälkeen markkinoille. Tosin paljon vannovat tuon PR2:n nimeen edelleen. Edelliset oli minulla PR2:ia, tosin eri pyörässä.moi, itse olen sitä mieltä, että nuo molemmat mainitsemasi vaihtoehdot on hyviä renkaita, mulla on ollut molempia ko. Pyörässä. Itse kuitenkin valitsisin ja valitsen jatkossa pilot road2 renkaat niiden paremman kulutus kestävyyden takia. Ja pr2 renkaat ei ainakaan mulla ole kuluneet niin kantikkaaksi lopussa kuin z6:set... Pito on ollut hyvä molemmilla siis normi katu ajossa, mutta minun valinta on siis ehdottomasti Michelin pr2. -Tonppa-Moi
Pyörä on menossa 12tkm huoltoon ja pitäis samalla vaihtaa uudet renkaat. Olen miettinyt metzlerin Z6 tai Misukan pilot road 2:stä. Mitä renkaita te olette käyttäneet. Ja mitä suosittelette? kysyy ensi asennusrenkailla tähän mennessä ajanut.![]()
Niin, mielipide on kuin persereikä, lähes kaikilla on sellainen...Mun mielipide on:
että onhan se vähä rimpula ja rimpulan näköne![]()
Hondan kehitys mennyt vähä taaksepäin...900Hornetkin oli jotenkin jämäkämpi peli![]()
En kyl ostais
Onnittelut Anulle uudesta pyörästä. Itsekin olen tuota joskus katellu että siinä olisi hyvä vaihtoehto CBF:lle. FZ1S on vähän enemmän räyhähenkinen koneeltaan, mutta kate ei mielestäni ollut ihan niin hyvä ja takanaistujan tilat vähän huonommat (sinulla ei tietysti ole merkitystä). Koneessa on tehoa reippaasti, mutta CBF:llä on enemmän aina 7000 kierrokseen asti.Jokos muuten Pete on alkanut värinvaihto projekti hahmottumaan?
Joo, se oli mulla kanssa CBF:n puolestapuhuja viime vuonna. Tässä Fizussa on Remuksen putkisto ja PC jolla on korjattu sitä vääntöä sieltä alapäästä ja tietty sitte tullu vähän tehoo lisää. Pitää opetella ajeleen uudestaan kun tossa märällä asvaltilla väänsin niin takapää lähti sivulle ja pelkällä zäkällä pysyin pystyssäOnnittelut Anulle uudesta pyörästä. Itsekin olen tuota joskus katellu että siinä olisi hyvä vaihtoehto CBF:lle. FZ1S on vähän enemmän räyhähenkinen koneeltaan, mutta kate ei mielestäni ollut ihan niin hyvä ja takanaistujan tilat vähän huonommat (sinulla ei tietysti ole merkitystä). Koneessa on tehoa reippaasti, mutta CBF:llä on enemmän aina 7000 kierrokseen asti.