Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi voi... Kovin kuulostaa suppealta näkökulmalta. Tuskin on olemassa yhtä ainutta oikeaa matkapyörää. Aikoinaan ajoin kolme kesää LT:llä, hyvä pyörä, ei siinä mitään. Mutta rajoittunutta on matkailu silläkin. Paljon tyytyväisempi olen nykyiseen pyörääni, GS Adventureen. Eipä tarvi enää miettiä, mille tielle arvaa pyöränsä kanssa kääntyä. Edes täällä Amerikassa.Ainut oikea matkapyörä on LT.
No ei tuo tie tarvi vielä GS-Adventurea,mutta ehkä se on matkamotoristin merkki,kun ajaa reissua tuollaisella mosallaVoi voi... Kovin kuulostaa suppealta näkökulmalta. Tuskin on olemassa yhtä ainutta oikeaa matkapyörää. Aikoinaan ajoin kolme kesää LT:llä, hyvä pyörä, ei siinä mitään. Mutta rajoittunutta on matkailu silläkin. Paljon tyytyväisempi olen nykyiseen pyörääni, GS Adventureen. Eipä tarvi enää miettiä, mille tielle arvaa pyöränsä kanssa kääntyä. Edes täällä Amerikassa.Ainut oikea matkapyörä on LT.![]()
No ei tuo aivan pieleen mennyt, tuo arvaus. Tien numeron kun olisit vielä sanonut, se on 80.Jep, Kunkku on oma lukunsa. Oikeesti tuossa parinsadanmetrin päässä kulkee American Highway...
minen tiijä, mutta kuva on kyllä upeaVoi voi... Kovin kuulostaa suppealta näkökulmalta. Tuskin on olemassa yhtä ainutta oikeaa matkapyörää. Aikoinaan ajoin kolme kesää LT:llä, hyvä pyörä, ei siinä mitään. Mutta rajoittunutta on matkailu silläkin. Paljon tyytyväisempi olen nykyiseen pyörääni, GS Adventureen. Eipä tarvi enää miettiä, mille tielle arvaa pyöränsä kanssa kääntyä. Edes täällä Amerikassa.Ainut oikea matkapyörä on LT.![]()
![]()
Näin se on. Itse ajoin tällä putkeen Arvidsjaur (Ruotsi) - Karkkila (1040 km GPS:n mukaan):...Mutta kuten joku edellä sanoi, tämä on kovasti henkilökohtaista. Joku ajaa vaikka päällään seisten HKI-Utsjoki, toiselle se on homosohvallakin tiukka paikka. Mikä toiselle tärisee aivan vietävästi, on toiselle silkin pehmeä. Itse pitää ajaa ja kokeilla...
Ja taas samat saatanan väännötItse jotenkin mielessäni jaan näitä "matkapyöriä" eri ryhmiin:
Ultimate tourer => LT, Wing, (Kawan Voyager oli sama kastia)
Tourer => BMW GT, Pannari, FJR (sähköplexi, keppiveto, pysty ajoasenti
Matkaendurot => Gessu, Trumban Tiger, Varaeero jne.
Sport tourer => Blackbird, jopa Hayabusa jne.
Mutta kuten joku edellä sanoi, tämä on kovasti henkilökohtaista. Joku ajaa vaikka päällään seisten HKI-Utsjoki, toiselle se on homosohvallakin tiukka paikka. Mikä toiselle tärisee aivan vietävästi, on toiselle silkin pehmeä. Itse pitää ajaa ja kokeilla.
Henkilökohtaisella tasolla tuo Ultimate-luokka ei iske, olen nyt tuossa Tourer luokassa Pannarilla, 75 tkm takana. Mietinnässä on seuraavaksi joko Gessu tai GT. FJR:n koeajoin ja juurikin huomasin tuon tuulimelun ja tärinän tapeissa. Böördi oli aikanaan ja 50 tkm tuli ajettua => liian kyykky jo minulle vanhalle miehelle, kädet puutui.
![]()
Tuo selittää kaiken(pyörä valinnan),joten en ala väitteleen mopoista enempääLääkärin mielestä tämän piti olla mahdotonta.