• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Micron vs. yoshimura?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
kummas teidän mielestä paremmat äänet? micronin hinta alk 410€ ja yoshimuran alk 470€.Kumman sitä ny noist ostais?
confused_orig.gif

Ja pyörähän on gsxr 600 -04

Oletan että kyseessä on sliparit? On piruilla hintaa... Uusi Micronin kokoputkisto Busaan maksoi 630eur.

Mutta asiaan; Micronissa on yleensä vähän enemmän meteliä, ainakin kaverilla ääni on "terävämpi" ja "kisapyörämäisempi" mitä minulla Yoshimurassa. Tehoon vaikuttavaa eroa noissa tuskin on, ulkonäöllisesti jotain eroa voi olla mihin asentoon putki pyörässä asettuu. Osta se kumpi miellyttää enemmän.
smile_org.gif

Molemmat ihan hyviä, mut ite tykkään enemmän Yoshimurasta. Micronin ääni on mun mielestä liian metallinen
confused_orig.gif
Ite ostin samanikäiseen Gixxuun Yoshimuran TRS:n.

Oletan että kyseessä on sliparit? On piruilla hintaa... Uusi Micronin kokoputkisto Busaan maksoi 630eur.

Mutta asiaan; Micronissa on yleensä vähän enemmän meteliä, ainakin kaverilla ääni on "terävämpi" ja "kisapyörämäisempi" mitä minulla Yoshimurassa. Tehoon vaikuttavaa eroa noissa tuskin on, ulkonäöllisesti jotain eroa voi olla mihin asentoon putki pyörässä asettuu. Osta se kumpi miellyttää enemmän.  
smile_org.gif
No eipä ollu kallis kokoputkisto.

Molemmat ihan hyviä, mut ite tykkään enemmän Yoshimurasta. Micronin ääni on mun mielestä liian metallinen  
confused_orig.gif
Täysin samaa mieltä vaikka ei omaa Micronia taikka Yoshia olekkaan. Kaverilla on gixxussa Micron enkä kyllä voi väittää pitäväni siitä äänestä. Liian terävä... metallinen kuvaa kyllä hyvin sitä soundia. Yoshi on kunkku, sitä paitti on komemman näkönen:P

Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin Yoshissa on ehdottomasti paremmat äänet !

Vaikka itse päädyinkin Akraan...

Yoshimura tietenkin!
Micron on piikkien ja muitten kakstahtisten putki..Vai ootteko nähnyt joskus esim. TZR:ssä yoshimuraa
wink.gif

Missäs tääl pääkaupunki seudulla myydään tota yoshimuraa? Oon vaa löytäny duelin kataloogista

Ihan vain vertailun vuoksi. Microni pörisee näin, kun taas Yoshimura kuulostaa tältä. Omissa pyörissä on ollut molemmat kannut ja minun mielestäni Yoshimurassa on sivistyneemmät äänet. Micronista lähtee aivan hirveä mökä, kun antaa tarpeeksi hanaa. Eron huomaa tosin jo maantienopeuksissa, Yoshi pörisee matalalla ja Microni pukkaa raakaa ääntä.

Itsellä Micron Beta Oval Hi-Level Colour ja kyllä se ny yoshin hakkaa, ainakin hinnassa
biggrin.gif

ovh. 623e stormilla mutta tuosta tuli maksettua naurettavan halpa hinta
smile_org.gif

Ihan vain vertailun vuoksi. Microni pörisee näin, kun taas Yoshimura kuulostaa tältä. Omissa pyörissä on ollut molemmat kannut ja minun mielestäni Yoshimurassa on sivistyneemmät äänet. Micronista lähtee aivan hirveä mökä, kun antaa tarpeeksi hanaa. Eron huomaa tosin jo maantienopeuksissa, Yoshi pörisee matalalla ja Microni pukkaa raakaa ääntä.
oliko josiksessa huilu paikalla kun otit äänet?

Laajennetaan hieman topikkia ja kysäistään, että sattuisko kellään olemaan kokemusta Remuksen änkkäreistä....
Äkkietsinnällä en löytänyt edes maahantuojaa Remukselle, mutta näin messuilla kiinni sellaisen kuussatasessa rosmossa.
Kaipaa tietoo  
nixweiss.gif

Laajennetaan hieman topikkia ja kysäistään, että sattuisko kellään olemaan kokemusta Remuksen änkkäreistä....
Äkkietsinnällä en löytänyt edes maahantuojaa Remukselle, mutta näin messuilla kiinni sellaisen kuussatasessa rosmossa.
Kaipaa tietoo
nixweiss.gif
Remuksessa ei mun mielestä ainakaan niissä, mitä olen kuunnellut ole kauhean ihmeelliset äänet ollut. Eli ei paljon vakioputkea kummemmat. Ehkä pikkuisen matalammat kuin vakiolla, mutta
033102ass_1_prv.gif
..

Topicin aloittajalle: Itse valitsisin Yoshin putken. Ja carbon-version siitä. Äänet
tounge.gif
huippuluokkaa.

Oletko kuullut IXIL-merkkisistä änkkäreistä?Ite hankin viime keväänä omaani ovaali hiilikuitupöntön 50mm huilulla ja voin sanoa että kyllä on aikas "mureat"äänet ja hintakin oli huokeampi kuin noissa kahdessa merkkipöntössä..
buttrock.gif
Mutta jos noista kahdesta pitäisi valita niin ite ottaisin ääninäytteen perusteella ton yoshin...kuulosti aika hyvältä!!!Kevättä odotellessa.....

Kaipaa tietoo
nixweiss.gif
Remuksessa ei mun mielestä ainakaan niissä, mitä olen kuunnellut ole kauhean ihmeelliset äänet ollut. Eli ei paljon vakioputkea kummemmat. Ehkä pikkuisen matalammat kuin vakiolla, mutta
033102ass_1_prv.gif
..

Topicin aloittajalle: Itse valitsisin Yoshin putken. Ja carbon-version siitä. Äänet
tounge.gif
huippuluokkaa.
Ruuvasin omaani loppusyksystä Remus Grand Prixin. Siis sellaisen, jossa ei ole hyväksyntää. Voin sanoa että kyllä höpisee. E-hyväksytyt tietenkin ovat hillitympiä äänentasoltaan. Putki tuntuu muutenkin erittäin korkealaatuiselta verrattuna ihan mihin tahansa muuhun merkkiin. Remusta myy mm. KX-Center Tampereella - ellei siis halua ostaa omaansa hävyttömän halvalla AVK:lta kuten allekirjoittanut.

Back