G
Guest
Guest
kummas teidän mielestä paremmat äänet? micronin hinta alk 410€ ja yoshimuran alk 470€.Kumman sitä ny noist ostais?
Ja pyörähän on gsxr 600 -04
Ja pyörähän on gsxr 600 -04
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eipä ollu kallis kokoputkisto.Oletan että kyseessä on sliparit? On piruilla hintaa... Uusi Micronin kokoputkisto Busaan maksoi 630eur.
Mutta asiaan; Micronissa on yleensä vähän enemmän meteliä, ainakin kaverilla ääni on "terävämpi" ja "kisapyörämäisempi" mitä minulla Yoshimurassa. Tehoon vaikuttavaa eroa noissa tuskin on, ulkonäöllisesti jotain eroa voi olla mihin asentoon putki pyörässä asettuu. Osta se kumpi miellyttää enemmän.![]()
Täysin samaa mieltä vaikka ei omaa Micronia taikka Yoshia olekkaan. Kaverilla on gixxussa Micron enkä kyllä voi väittää pitäväni siitä äänestä. Liian terävä... metallinen kuvaa kyllä hyvin sitä soundia. Yoshi on kunkku, sitä paitti on komemman näkönenMolemmat ihan hyviä, mut ite tykkään enemmän Yoshimurasta. Micronin ääni on mun mielestä liian metallinen![]()
Reinikaiselta löytyy: http://www.mr-power.netMissäs tääl pääkaupunki seudulla myydään tota yoshimuraa? Oon vaa löytäny duelin kataloogista
oliko josiksessa huilu paikalla kun otit äänet?Ihan vain vertailun vuoksi. Microni pörisee näin, kun taas Yoshimura kuulostaa tältä. Omissa pyörissä on ollut molemmat kannut ja minun mielestäni Yoshimurassa on sivistyneemmät äänet. Micronista lähtee aivan hirveä mökä, kun antaa tarpeeksi hanaa. Eron huomaa tosin jo maantienopeuksissa, Yoshi pörisee matalalla ja Microni pukkaa raakaa ääntä.
Remuksessa ei mun mielestä ainakaan niissä, mitä olen kuunnellut ole kauhean ihmeelliset äänet ollut. Eli ei paljon vakioputkea kummemmat. Ehkä pikkuisen matalammat kuin vakiolla, muttaLaajennetaan hieman topikkia ja kysäistään, että sattuisko kellään olemaan kokemusta Remuksen änkkäreistä....
Äkkietsinnällä en löytänyt edes maahantuojaa Remukselle, mutta näin messuilla kiinni sellaisen kuussatasessa rosmossa.
Kaipaa tietoo![]()
Ruuvasin omaani loppusyksystä Remus Grand Prixin. Siis sellaisen, jossa ei ole hyväksyntää. Voin sanoa että kyllä höpisee. E-hyväksytyt tietenkin ovat hillitympiä äänentasoltaan. Putki tuntuu muutenkin erittäin korkealaatuiselta verrattuna ihan mihin tahansa muuhun merkkiin. Remusta myy mm. KX-Center Tampereella - ellei siis halua ostaa omaansa hävyttömän halvalla AVK:lta kuten allekirjoittanut.Remuksessa ei mun mielestä ainakaan niissä, mitä olen kuunnellut ole kauhean ihmeelliset äänet ollut. Eli ei paljon vakioputkea kummemmat. Ehkä pikkuisen matalammat kuin vakiolla, muttaLaajennetaan hieman topikkia ja kysäistään, että sattuisko kellään olemaan kokemusta Remuksen änkkäreistä....
Äkkietsinnällä en löytänyt edes maahantuojaa Remukselle, mutta näin messuilla kiinni sellaisen kuussatasessa rosmossa.
Kaipaa tietoo
..![]()
Topicin aloittajalle: Itse valitsisin Yoshin putken. Ja carbon-version siitä. Äänethuippuluokkaa.![]()