Athene
Lady, Sexy Lady
Noi mun kuuntelemat on varmaan olleet noita e-hyväksyttyjä. En ole kyllä kysynyt. Mutta e-hyväksytyillä ei kyllä tunnetusti ääniä parannella. Race versiota vain peliinRuuvasin omaani loppusyksystä Remus Grand Prixin. Siis sellaisen, jossa ei ole hyväksyntää. Voin sanoa että kyllä höpisee. E-hyväksytyt tietenkin ovat hillitympiä äänentasoltaan. Putki tuntuu muutenkin erittäin korkealaatuiselta verrattuna ihan mihin tahansa muuhun merkkiin. Remusta myy mm. KX-Center Tampereella - ellei siis halua ostaa omaansa hävyttömän halvalla AVK:lta kuten allekirjoittanut.Remuksessa ei mun mielestä ainakaan niissä, mitä olen kuunnellut ole kauhean ihmeelliset äänet ollut. Eli ei paljon vakioputkea kummemmat. Ehkä pikkuisen matalammat kuin vakiolla, muttaLaajennetaan hieman topikkia ja kysäistään, että sattuisko kellään olemaan kokemusta Remuksen änkkäreistä....
Äkkietsinnällä en löytänyt edes maahantuojaa Remukselle, mutta näin messuilla kiinni sellaisen kuussatasessa rosmossa.
Kaipaa tietoo
..![]()
Topicin aloittajalle: Itse valitsisin Yoshin putken. Ja carbon-version siitä. Äänethuippuluokkaa.![]()
Edit: Remukset on kyllä ihan hienon näköisiä ja viimeisteltyjä.