• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Micron vs. yoshimura?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laajennetaan hieman topikkia ja kysäistään, että sattuisko kellään olemaan kokemusta Remuksen änkkäreistä....
Äkkietsinnällä en löytänyt edes maahantuojaa Remukselle, mutta näin messuilla kiinni sellaisen kuussatasessa rosmossa.
Kaipaa tietoo
nixweiss.gif
Remuksessa ei mun mielestä ainakaan niissä, mitä olen kuunnellut ole kauhean ihmeelliset äänet ollut. Eli ei paljon vakioputkea kummemmat. Ehkä pikkuisen matalammat kuin vakiolla, mutta
033102ass_1_prv.gif
..

Topicin aloittajalle: Itse valitsisin Yoshin putken. Ja carbon-version siitä. Äänet
tounge.gif
huippuluokkaa.
Ruuvasin omaani loppusyksystä Remus Grand Prixin. Siis sellaisen, jossa ei ole hyväksyntää. Voin sanoa että kyllä höpisee. E-hyväksytyt tietenkin ovat hillitympiä äänentasoltaan. Putki tuntuu muutenkin erittäin korkealaatuiselta verrattuna ihan mihin tahansa muuhun merkkiin. Remusta myy mm. KX-Center Tampereella - ellei siis halua ostaa omaansa hävyttömän halvalla AVK:lta kuten allekirjoittanut.
Noi mun kuuntelemat on varmaan olleet noita e-hyväksyttyjä. En ole kyllä kysynyt. Mutta e-hyväksytyillä ei kyllä tunnetusti ääniä parannella. Race versiota vain peliin
smile_org.gif
.

Edit: Remukset on kyllä ihan hienon näköisiä ja viimeisteltyjä.

Suzuki+Yoshimura ->Nyrkki ja silmä.
033102beer_1_prv.gif

Älkää nyt kalliisiin pyöriinne menkö mitään kottaraisen pönttöjä osteleen
tounge.gif
On melkein pyhäin hävästystä mennä ruuvaan kiinni Suzukiin muutako Yoshimuraa. Ja tämähän oli sitten oma epävirallinen mielipiteeni
033102bebe_1_prv.gif

Yoshin sointi on hyvä. Race kannu tosin huutaa sen verran että joskus se jopa hiukan häiritsee jos on kyytiläiselle asiaa kesken ajon mutta muuten voin suositella yoshia.

Mitäs mieltä olette Leo Vincen änkkäreistä? 459 e oli E-hyväksytty pönttö, josta saa ruuvattua vaimennin osan irti, jolloin se on samanlainen kuin race-malli. E-hyväksytty merkintä löytyy änkkäristä sekä paperit ym. löytyy myös.

Tulisi vain jo kevät, niin pääsis
062802moto_prv.gif

Leovincin putket ovat kyllä todella hyviä, ne on suunniteltu tarkasti juuri ko. pyörämalliin, työnlaatu on erinomainen ja ääni lähes poikkeuksetta kaunis, sopivan hiljainen.

ruuvasin juuri joshit kiinni,nyt kuulee onko pyörä käynnissä vai ei
P1010004.JPG

(uusi kuva,takahärpäke poistettu)

600:ssa gixxussa komeilee Yoshin TRS trioval malli... on se hieno ja ne äänet
062802jumpie_prv.gif

Maanantaina mopo menee penkitykseen Bikefoxiin
smile_org.gif
saapi nähdä millaset lukevat tosta K4-mallista saapi
cool.gif

Otetaan
033102beer_1_prv.gif
sille

Itse tuli ostettua tuossa viikko sitten -03 600 gixxuun Micronin serpent hydratech -putkisto ja siihen täsmäävä vaimennin (+powercommander sun muuta sälää). Äänistä en tiedä kunnen oo kuullu, mutta tuskinpa ovat ainakaan e-hyväksytyt jos kikkuloissa lukee että for competition use only - not road legal.

Mulla on Micron! Joten kaikille Micron! Ylläriylläri, tämä on minun mielipiteeni. Kiinni B12S:ssa, enkä kuvailisi ääntä metalliseksi.
Muhkea ennemmin.

baaa.gif

Ehkä hieman off-topic, mutta kuitenkin. Miksi putkea ostettaessa täytyy keskittyä putken ääneen? Itselleni tehonlisäys on pääasia, ulkonäkö numero 2 ja äänen lisäys välttämätön residuaali. Tarkoituksena ei ole flameta, halusin vain ymmärtää. Perustelkaapa hieman, onko se fiilis, havaittavuus vai pyörän saama kunnioitus?

Back