• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Merkkiuskollisuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

• Olen

Ääniä: 49 34,8%
  • En

Ääniä: 92 65,2%

• Ääniä yhteensä
    141
Tuota... Pari Suzsukia ja nyt Aprilia tähän mennessä on koukuttanut V2.

En tiedä mitä seuraavaksi - toistaiseksi kaikki on kohdallaan...

Eka pyörä oli Yamaha 750 Virago. Sitten tuli Suzuki GSXF 600 joka vaihtui K7 Hayabusaan. Nyt ajamaton GSX 1000 R odottelee hyvlä kelejä...
bowdown.gif

Tähän asti ainaki ollu.Pari Hondaa ollu nyt ja tyytyväinen oon ollu ku pelaavat niin pirun hyvin.Eiköhän se seuraavakin Honda ole.

Kawasaki -> Yamaha -> KTM -> ?

Miksi turhaan rajata itseään vain jonkin merkin vaihtoehtoihin. No, kolmas pyörä vasta menossa, mutta enemmän tunnen olevani tyyppiuskollinen, eli naku sen olla pitää... Eipä sitä tosin tiedä vaikka kyykkyynkin vielä lopulta hairahtuisi.

kyl kai noi 2 merkkiä ainakin on mistä en luovu eli suzuki ja yamaha, kolmannen kans on vielä niin ja näin kun painostettiin hankkimaan! ktm siis
biggrin.gif

muita hyljeksin yök yök, hyvässä mielessä toki  
tounge.gif

Tällä hetkellä olen merkkiuskollinen Suzukille koska siitä on parhaat kokemukset.
smile_org.gif
En ole kummiskaan mikään merkkifanaatikko. Jos joltain toiselta merkiltä löytyy joku mukava ja sopiva malli ni mikäs ettei. Nykyiset haavepyörätkin tahtoo kyllä olla Suzukeja...  
biggrin.gif

Heh!

Mielipiteitä on monia. Ninan alussa ollut mielipide oli: "Minä tulen aina olemaan merkkiuskollinen Ducatille, Suzukille ja Kawasakille".

On aika jännää, että mun listalla ne on osiossa, en ainakaan ensimmäiseksi hanki. Jotenkin piikkiajoista on jäänyt mieleen, että Yamaha ja Honda tekevät kellosepän tarkkuudella toimivia koneita ja vaihteistoja. Ne tuntuvat niilta yhä edelleenkin.

Parilla Kawalla olen ajanut ja niiden vaihteistot on ihme epäsäännöllisiä klonksujia. (Bemarin on myös, mutta se on vedetty jotenkin yli, että se on "miehekkään toiminnallinen"). Susuki ei oikein herätä intohimoja suuntaan tai toiseen. Pitäisi ehkä ajaa Gikserillä niin mahdollisesti saisi kiksejä. Ducatia (ja HDtä) vierastan kaksisylinterisyyden vuoksi. Ei kyllä samasta syystä innosta Bemarin Boxeritkaan.

Kyllä brändillä on siis väliä. Pyörät herättävät jonkinasteisia intohimoja vaikka erot eivät todennäköisesti todellisuudessa niin valtaisia olekaan.

Tavallaan ymmärrän, että pidän Hondasta ja Yamahasta. Koen ne vähän samantyyppisiksi tuotteiksi, Bemari mieltymys ei taas siihen joukkoon oikein kuulu. Bemarissa taas lihava keski-ikäinen mies saa piiiiitkään kestävän hyvän ajoasennon.

En ajatellut olevani, mutta Jammu tuli piiiiiiiitkän tauon jälkeen taas ostettua, joten kai mä sitten olen.

Juuri vaihto merkki (yamaha->suzuki) Ei niinkään merkkiuskollinen vaan liikeuskollinen. Tampereella Rm-Heinolla saa niin hyvää palvelua että kaikki moottoripyörät on sieltä ostettu (2 kpl). Ei tulis mieleen ostaa muualta.

Niin paljon hienoja pyöriä on olemassa että miksi pitäisi rajoittua vain yhteen merkkiin? Tähänastinen rivi on Honda-Suzuki-Suzuki.

Kovin uskollinen,(monelle merkille), honda-yamaha-honda-yamaha-yamaha-yamaha-ducati-yamaha. Kai mina sitten olen yamahalle uskollinen
nixweiss.gif

Back