• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Merkkiuskollisuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

• Olen

Ääniä: 49 34,8%
  • En

Ääniä: 92 65,2%

• Ääniä yhteensä
    141
Tiedä merkki uskollisuudesta, mutta jotenkin vaan tuntuu ettei muilla ole mahdollisia pyöriä kuin suzukilla
cool.gif

Joo, merkkiuskollisuutta löytyy... ensin olin henkeen ja vereen Ducatimies, nyt Honda... Mikähän seuraavaksi. No kunhan on V -kone, niin kaikki on hyvin. Kyllä rivikin menee
smile_org.gif

Kolmas Honda nyt menossa, ja viimeisimmän kohalla piti jammu ostaa, mutta kuinkas kävi kun liikkeeseen astelin :-) ks. avatar

En ole merkkiuskollinen, mutta tämän hetkinen pyörä on vaan Jammu.. Seuraavan pyörän kohdalla ei ole merkissä muita kriteereitä, kunhan huolto pelaisi ja on jo kokenut konkari pyörien teossa (Suzuki, Honda ja Yamaha).

Olisin halunnu Hondan pitää mut ei niil nyt ole mua kiinnostavaa maliia,six ajatellin kokeilla Kawasakia..!!
Kokeillaan miltä tuntuu??
smile_org.gif

Ei löydy merkkiuskollisuutta, melkein kaikkea on tullut vuosien varrella ajettua. HD ja customit ei kuulu omaan mielilajiin, mutta ajaa niitäkin jos ei muuta tarjolla ole.
biggrin.gif

En oo.. On ollu Honda,Suzuki,Tunturi,Yamaha,KTM,Ducati ja tällähetkellä mennään Kawasakilla. Eniten silti kiinnostaa Yamahat ja Kotarit....
sport05.gif

En tietenkään. Pakko vain oli hankkia Fiatin pakukin alv-muutoksen
takia viime viikolla. Italialaiset ovat tunnetusti varmoja pelejä ja
sähkövioista ei tietoakaan. Kokemusta on aikaisemmilta ajoilta kol-
mesta Jammusta ja yhdestä Transalpista, poikavuosien peleistä pu-
humattakaan. Silloin ehkä totuin askartelemaan. Tällä näkymällä en
kuitenkaan japseihin sorru, sillä eihän niitä edes korjata tarvitse.

Jaa-a, kawa ihminen joka tiettyjen järjellä ymmärrettävien juttujen jälkeen on melkein kääntymässä toiseen japsiin.. totuttelua vaatii, mut ainahan voi palata kotiin.

Back