• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Meri-Keijo 19.-21.8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mihkä aikaan porukka alkaa Keijoilemaan, osais vaan omaa aikatauluaan alkaa suunnittelemaan???

Entäs sitten toinen asia, onkos kukaan lähdössä +-satakilsaa Porista, joskos jotain kimppa-ajelua ajattelin Keijottamaan....
Minä lähden ajelemaan Porista. Meillä näyttäisi olevan sama mökkikin  
biggrin.gif
Ootkos miten ajatellut lähteä Keijutteleen..? Retkeilläänkö samaa rataa?

Mulla on itellä perjantaina vapaa töistä et mulle sopii lähtö lähes koska vaan.

Mihkä aikaan porukka alkaa Keijoilemaan, osais vaan omaa aikatauluaan alkaa suunnittelemaan???

Entäs sitten toinen asia, onkos kukaan lähdössä +-satakilsaa Porista, joskos jotain kimppa-ajelua ajattelin Keijottamaan....
Minä lähden ajelemaan Porista. Meillä näyttäisi olevan sama mökkikin  
biggrin.gif
Ootkos miten ajatellut lähteä Keijutteleen..? Retkeilläänkö samaa rataa?

Mulla on itellä perjantaina vapaa töistä et mulle sopii lähtö lähes koska vaan.
Ei ole vielä tarkempaa suunnitelmaa. Yövyn Porissa ja sieltä oli sitten tarkoitus ajella Keijoon. Kyllähän tuota voisi samaa matkaa ajella.

Mulla olisi pieni mielikuva Lohja-Karjalohja-Fiskars-se kiva tie- tenholantie-jossain Merikeiju reitistä. Lähtö akselilta Espoo vaik 1500. Mutta katsellaan lähempänä.

Toi on aika mukava alku reitti.
Ajelin sunnuntaina Fiskarsista Merikeijuun ja se jatkokin oli ihan ok ja tiet hyvässä kunnossa.
Alkaa siis muotoutumaan... semimutkilla on perillä sopivaan aikaankin.
Mukana mutkissa ja matkassa säävarauksella.

Lupa tuli kotoa, joten mihin vielä mahtuu?
062802jumpie_prv.gif

Onko vielä joku joka joutuu luopumaan paikastaan, vai ostanko nettikaupasta oman?
nixweiss.gif

Pari infoa paikalliskulkijalta..
Salo-Teijo välisellä tiellä on muutama makea mutkasarja ja sattumalta just parhaimman kohdalla viljellään jotain mikä vaatii koko tien pitämisen 200 metriä savipäällysteisenä koko syksyn...kotarilla se on ihan kivaa kun saa ajaa luistossa mut kyykyillä kantsii ehkä katella tarkemmin.
Toinen juttu..peuroja riittää

sanoi:
Jgo

Jäikö jotain epäselväksi? Kysy lisää tässä ketjussa.

Missä/milloin jaetaan, ne hienot t-paidat, jonka takia mua ei tarvii/pidä/saa esitellä kellekkään?  
nixweiss.gif

Osaiskos joku alkuasukas tai joku muu hyvin Teijoa tunteva kertoa missä on lähin ALKO?

Jos vaikka iskee kauhee jano, niin pitääkö lähteä taksilla Saloon asti?

^ Mä mitään tiedä mutta netistä etsin ja tässä lähimmät Alkot. (Kohdepisteet B ja C)
Olutta ja vastaaviahan saa lähikaupoistakin ja Ravintola Ruukin Krouvi, jossa ollaan lauantai-illalla myy varmasti myös väkevämpiäkin juomia  
033102beer_1_prv.gif

No niin: majoitus, mäkiautokisa ja "teltta" maksettu.
Nyt arvuutellaan paikalle pääsyä, eikai autolla sentään...
lookaround_orig.gif
wink.gif

Mulla kävi legendaarinen moka sitten kun varasin vapaita tätä Meri-Keijo vkloppua varten. Olin varannut töistä 19-21.9 vapaiksi. Nyt jännitetään saanko vaihettua pe ja su vuoron vapaaksi. Jos en saa niin täytyy jättää väliin :/

Mulla kävi legendaarinen moka sitten kun varasin vapaita tätä Meri-Keijo vkloppua varten. Olin varannut töistä 19-21.9 vapaiksi. Nyt jännitetään saanko vaihettua pe ja su vuoron vapaaksi. Jos en saa niin täytyy jättää väliin :/
Menoon pääsee kyllä mukaan vaikka ilmestyisi paikalle vasta lauantaina, muutama muukin ehtii pelipaikoille vasta silloin.

Menoon pääsee kyllä mukaan vaikka ilmestyisi paikalle vasta lauantaina, muutama muukin ehtii pelipaikoille vasta silloin.
Täytyy sitten tulla vaikka vaan lauantaiksi. Harmittaa ihan suunnattomasti. Toivottavasti työkaverit jelppii ja ottaa mun vuorot niin pääsen mukaan.
Flunssakausi on päällä, joten lääkäristä voi kipaista päivän-pari Keijoilulomaa?
smile_org.gif
Mä voin jeesata sen flunssan saamisessa.
Nimim. neljättä päivää kipeänä ja toiveena parantua vkl:ksi
thumbs-up.gif

Back