Varmasti sulle paikka löytyy, pistähän yksityisviestiä mökkivastaavalle asiasta ja kuittaile mökkivarausketjuun, kun homma selvä.Sopiiko mökki 11;sta yksi Hondamies?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti sulle paikka löytyy, pistähän yksityisviestiä mökkivastaavalle asiasta ja kuittaile mökkivarausketjuun, kun homma selvä.Sopiiko mökki 11;sta yksi Hondamies?![]()
Kyllä sopii.Sopiiko mökki 11;sta yksi Hondamies?![]()
Suosittelen! Itellä ollu nämä käytössä pari vuotta, ja toimii loistavasti eikä paina pitemmilläkään matkoilla!Meri-Keijon yhteydessä on perjantaina 19.8. mahdollisuus teettää itselleen EarInc-korvatulpat, jotka valetaan korvakäytävän mukaan.
Lisää infoa ja ilmoittautumiset tähän ketjuun.
Mulla on ollut sekä moottoripyöräilyssä, että ampumisessa nää käytössä jo monta vuotta - aivan kunkut tulpat!Suosittelen! Itellä ollu nämä käytössä pari vuotta, ja toimii loistavasti eikä paina pitemmilläkään matkoilla!Meri-Keijon yhteydessä on perjantaina 19.8. mahdollisuus teettää itselleen EarInc-korvatulpat, jotka valetaan korvakäytävän mukaan.
Lisää infoa ja ilmoittautumiset tähän ketjuun.
Joojoo, mennään.. jos ei sada räntää..onko PK-seudulta kukaan muu ku minä menossa mp:llä![]()
jos vaikka saisi ajoseuraa
onko PK-seudulta kukaan muu ku minä menossa mp:llä![]()
Niin ja siis kevyillä mutkilla.. muna-asento motarilla tulee liian kalliiks..Joojoo, mennään.. jos ei sada räntää..onko PK-seudulta kukaan muu ku minä menossa mp:llä![]()
juujuu, mutkia pitkin jos yrittäisi eksyä keijoilemaan.Niin ja siis kevyillä mutkilla.. muna-asento motarilla tulee liian kalliiks..Joojoo, mennään.. jos ei sada räntää..onko PK-seudulta kukaan muu ku minä menossa mp:llä![]()
Mulla olisi pieni mielikuva Lohja-Karjalohja-Fiskars-se kiva tie- tenholantie-jossain Merikeiju reitistä. Lähtö akselilta Espoo vaik 1500. Mutta katsellaan lähempänä.
Alkaa siis muotoutumaan... semimutkilla on perillä sopivaan aikaankin.Mulla olisi pieni mielikuva Lohja-Karjalohja-Fiskars-se kiva tie- tenholantie-jossain Merikeiju reitistä. Lähtö akselilta Espoo vaik 1500. Mutta katsellaan lähempänä.
Toi on aika mukava alku reitti.
Ajelin sunnuntaina Fiskarsista Merikeijuun ja se jatkokin oli ihan ok ja tiet hyvässä kunnossa.
joo pitää ehtiä siihen korvatulpan tekoonAlkaa siis muotoutumaan... semimutkilla on perillä sopivaan aikaankin.Mulla olisi pieni mielikuva Lohja-Karjalohja-Fiskars-se kiva tie- tenholantie-jossain Merikeiju reitistä. Lähtö akselilta Espoo vaik 1500. Mutta katsellaan lähempänä.
Ajelin sunnuntaina Fiskarsista Merikeijuun ja se jatkokin oli ihan ok ja tiet hyvässä kunnossa.
Lahnus - perille tuota reittiä TYRE tarjoaa: n. 2h ja varttijoo pitää ehtiä siihen korvatulpan tekoonAlkaa siis muotoutumaan... semimutkilla on perillä sopivaan aikaankin.Mulla olisi pieni mielikuva Lohja-Karjalohja-Fiskars-se kiva tie- tenholantie-jossain Merikeiju reitistä. Lähtö akselilta Espoo vaik 1500. Mutta katsellaan lähempänä.
Minä lähden ajelemaan Porista. Meillä näyttäisi olevan sama mökkikinMihkä aikaan porukka alkaa Keijoilemaan, osais vaan omaa aikatauluaan alkaa suunnittelemaan???
Entäs sitten toinen asia, onkos kukaan lähdössä +-satakilsaa Porista, joskos jotain kimppa-ajelua ajattelin Keijottamaan....
Voitteki ajaa koko matkan peräkanaa suoraan mökin ovesta sisäänMinä lähden ajelemaan Porista. Meillä näyttäisi olevan sama mökkikinMihkä aikaan porukka alkaa Keijoilemaan, osais vaan omaa aikatauluaan alkaa suunnittelemaan???
Entäs sitten toinen asia, onkos kukaan lähdössä +-satakilsaa Porista, joskos jotain kimppa-ajelua ajattelin Keijottamaan....![]()