• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Meri-Keijo 19.-21.8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sopiiko mökki 11;sta yksi Hondamies?
bowdown.gif
Varmasti sulle paikka löytyy, pistähän yksityisviestiä mökkivastaavalle asiasta ja kuittaile mökkivarausketjuun, kun homma selvä.

Meri-Keijon yhteydessä on perjantaina 19.8. mahdollisuus teettää itselleen EarInc-korvatulpat, jotka valetaan korvakäytävän mukaan.

Lisää infoa ja ilmoittautumiset tähän ketjuun.

Myydään 2 mökkipaikkaa, tällä hetkellä mökissä 6 (mä ja GuessWho) Joku lääkärintollo tunkee veitsen mun aivoihin maanantaina enkä tiedä olenko kuosissa Merikeijoon, saatikka saanko ajaa mitään vehettä kuukausiin.

Alehinta 40/mesta, lisätietoa majoitusketjussa!

TOINEN LIPPU MYYTY, TOINEN VIELÄ TYRKYLLÄ
thumbs-up.gif

Meri-Keijon yhteydessä on perjantaina 19.8. mahdollisuus teettää itselleen EarInc-korvatulpat, jotka valetaan korvakäytävän mukaan.

Lisää infoa ja ilmoittautumiset tähän ketjuun.
Suosittelen! Itellä ollu nämä käytössä pari vuotta, ja toimii loistavasti eikä paina pitemmilläkään matkoilla!
Mulla on ollut sekä moottoripyöräilyssä, että ampumisessa nää käytössä jo monta vuotta - aivan kunkut tulpat!

Mihkä aikaan porukka alkaa Keijoilemaan, osais vaan omaa aikatauluaan alkaa suunnittelemaan???

Entäs sitten toinen asia, onkos kukaan lähdössä +-satakilsaa Porista, joskos jotain kimppa-ajelua ajattelin Keijottamaan....

onko PK-seudulta kukaan muu ku minä menossa mp:llä
biggrin.gif

jos vaikka saisi ajoseuraa
Joojoo, mennään.. jos ei sada räntää..
Niin ja siis kevyillä mutkilla.. muna-asento motarilla tulee liian kalliiks..
juujuu, mutkia pitkin jos yrittäisi eksyä keijoilemaan.
viimeistään klo 16 matkaan, mutta sopii vaikka pari tuntia aikaisemminkin lähteä

Mulla olisi pieni mielikuva Lohja-Karjalohja-Fiskars-se kiva tie- tenholantie-jossain Merikeiju reitistä. Lähtö akselilta Espoo vaik 1500. Mutta katsellaan lähempänä.

Mulla olisi pieni mielikuva Lohja-Karjalohja-Fiskars-se kiva tie- tenholantie-jossain Merikeiju reitistä. Lähtö akselilta Espoo vaik 1500. Mutta katsellaan lähempänä.

Toi on aika mukava alku reitti.
Ajelin sunnuntaina Fiskarsista Merikeijuun ja se jatkokin oli ihan ok ja tiet hyvässä kunnossa.

Ajelin sunnuntaina Fiskarsista Merikeijuun ja se jatkokin oli ihan ok ja tiet hyvässä kunnossa.
Alkaa siis muotoutumaan... semimutkilla on perillä sopivaan aikaankin.
joo pitää ehtiä siihen korvatulpan tekoon

Alkaa siis muotoutumaan... semimutkilla on perillä sopivaan aikaankin.
joo pitää ehtiä siihen korvatulpan tekoon
Lahnus - perille tuota reittiä TYRE tarjoaa: n. 2h ja vartti

Noni, alkometri tuli tänään kalibrointihuollosta, joten joko mennään?
biggrin.gif

Back