• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Meri-Keijo 19.-21.8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Menoon pääsee kyllä mukaan vaikka ilmestyisi paikalle vasta lauantaina, muutama muukin ehtii pelipaikoille vasta silloin.
Täytyy sitten tulla vaikka vaan lauantaiksi. Harmittaa ihan suunnattomasti. Toivottavasti työkaverit jelppii ja ottaa mun vuorot niin pääsen mukaan.
Flunssakausi on päällä, joten lääkäristä voi kipaista päivän-pari Keijoilulomaa?
smile_org.gif
Ei kantsi mennä Tuusulaan lekuriin, siellä on semmonen tiukka lääkärinna jolta ei heru saikkua
033102bebe_1_prv.gif

Eipä tarvii taaskaan tulla pyörällä..
bawling.gif

Meni pyörä nurin töistä lähtiessä, kun hetkeks sivutuelle jätin, avatakseni portin. Kaikki vasemman puolen kilkkeet vaihekepistä lähtien p*llun päreinä  
bawling.gif

No jos ei voi  
062802moto_prv.gif
, nii sitte  
033102beer_1_prv.gif
suruun

Eli jos joku tarvii kyytiä pe kolmen jälkeen pitäjänmäeltä (helsinki), nii voin ottaa kyytiin.

Vaihoehtosesti voisin kyllä ittekkin tulla kyydissä, jos jonkin kotiloon mahtuu...

Laitetaan nyt tähänkin ketjuun, eli yksi paikka myynnissä 40€ ja kyytiin mahtuu Vantaan suunnasta... lähtö viim. 16.00
tounge.gif

voisikohan joku autoileva, joka saapuu paikalle perjantaina, kuskata mulle olutlastin? toki maksan ne
biggrin.gif

ei kovin huvittaisi lähteä enää kauppaan kun on päässy keijjoilemaan. kiksun kyydissä ei saa tuotua ku hätävarat, tai sitten pitää olla nahkapuvussa ja samoissa alusasuissa koko viikonloppu
bawling.gif

voisikohan joku autoileva, joka saapuu paikalle perjantaina, kuskata mulle olutlastin? toki maksan ne
biggrin.gif

ei kovin huvittaisi lähteä enää kauppaan kun on päässy keijjoilemaan. kiksun kyydissä ei saa tuotua ku hätävarat, tai sitten pitää olla nahkapuvussa ja samoissa alusasuissa koko viikonloppu  
bawling.gif
Onnistuu kyllä
tounge.gif
mitä ja kuinka paljon?

biggrin.gif

bawling.gif
Onnistuu kyllä  
tounge.gif
mitä ja kuinka paljon?
Hei toi olikin hyvä idea. Miten on Loimu miten pitkän kauppalistan haluat ? olut keissi ois mullakin mielessä
033102beer_1_prv.gif

Vielä jos jollain autoilevalla olisi mukana aitoa lonkeroa ( ei mitään kaupan litkua) mustan pörssin hinnoin niin olisi hyvää palvelua
biggrin.gif

Mulla olisi pieni mielikuva Lohja-Karjalohja-Fiskars-se kiva tie- tenholantie-jossain Merikeiju reitistä. Lähtö akselilta Espoo vaik 1500. Mutta katsellaan lähempänä.

Toi on aika mukava alku reitti.
Ajelin sunnuntaina Fiskarsista Merikeijuun ja se jatkokin oli ihan ok ja tiet hyvässä kunnossa.
Alkaa siis muotoutumaan... semimutkilla on perillä sopivaan aikaankin.
joo pitää ehtiä siihen korvatulpan tekoon
Lahnus - perille tuota reittiä TYRE tarjoaa: n. 2h ja vartti

klo 15 lähtöön en kerkiä mukaan jos sellainen on.

"Keräily erät" voisi sitten lähteä Bembölen kahvituvalta vaikka 16 tai 16:30 aikoihin samaa reittiä.
Onkos muita lähdössä tuollon mukaan?

Toi on aika mukava alku reitti.
Ajelin sunnuntaina Fiskarsista Merikeijuun ja se jatkokin oli ihan ok ja tiet hyvässä kunnossa.
Alkaa siis muotoutumaan... semimutkilla on perillä sopivaan aikaankin.[/quote]
joo pitää ehtiä siihen korvatulpan tekoon[/quote]
Lahnus - perille tuota reittiä TYRE tarjoaa: n. 2h ja vartti[/quote]

klo 15 lähtöön en kerkiä mukaan jos sellainen on.

"Keräily erät" voisi sitten lähteä Bembölen kahvituvalta vaikka 16 tai 16:30 aikoihin samaa reittiä.
Onkos muita lähdössä tuollon mukaan?[/QUOTE]
Mä voisin yrittää puskea mukaan.

Oiskos joku Turkulainen tulossa autolla?Minä olisin sunnuntaina vailla kyytiä keijolemasta Turkuun.

Mitäs reittiä Bembölen keräilylähtö meinaa kulkea? Sinne asti ei kerkiä tuohon aikaan, mutta jos sattuisi menemään nurkilta, niin voisi liittyä letkaan.

Back