Kunnon perusteillakaan ei taida saada viralta.Jos taas pahapoliisi on syyllistynyt virkavirheeseen, tutkintapyyntö tai haaste oikeuteen, niin asia saa onnellisen lopun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunnon perusteillakaan ei taida saada viralta.Jos taas pahapoliisi on syyllistynyt virkavirheeseen, tutkintapyyntö tai haaste oikeuteen, niin asia saa onnellisen lopun?
Päivittäin. Mikä on äänenvaimentaja? Mikä tahansa voi olla äänenvaimentaja, jopa tyhjä putki, jos sitä vertaa siihen, ettei putkea ole lainkaan. Lopputulos ratkaisee, liika meteli on liikaa. Mouho käyttäytyminen on mouhoilua. Turha metelöinti on ehdottomasti mouhoilua.Ootko nähny paljonkin prätkiä liikenteessä joista äänenvaimentajat on poistettu?Kannatettava ajautus, yleisöksi otamme kaikki ne tässä ketjussa kirjoittaneet, joiden mielestä "mailmaan ääntä mahtuu, eikä se mitään haitaa, loud pipes saves lives"Taitaa olla aika poistaa Bladesta äänenvaimennin ja vääntää kone rajoittimelle jossain kaupungin alikulkukäytävässä. Palautuisi mittasuhteet kohdalleen ja toimittajatätikin huomaisi eron sen välillä, onko vaimennin poistettu kokonaan vai korvattu toisella.
Tarkoitatko, että mikä tahansa äänenvaimennin, paitsi alkuperäinen hyväksytty, kelpaa? Miksei se alkuperäinen kelpaa?
Paino, teho, turvallisuus vai joku muu bullshit?
Kyllä mä ainakin pidän tulppia ihan sen kypärään tulevan yleisen melun (lue: tuulen suhina) takia.Desibelit kaakkoon ja tulpat korvissa ajellaan.... Just joo...
Just ton takia väistän Sveitsin visusti. Kuten huomasit, listassa ei ollu Sveitsiä.Eihän se,ettei Sekua pysäytetty tarkoita,ettei juoroopassa valvota mökäputkia. Mulla on kokemusta Sveitsistä,jossa mun putket on tsekattu 3 kertaa.
Niin mullakin, samoihin aikoihin, pari vuotta sitten. Toisaalta Sveitsi ei ole EU maa.Eihän se,ettei Sekua pysäytetty tarkoita,ettei juoroopassa valvota mökäputkia. Mulla on kokemusta Sveitsistä,jossa mun putket on tsekattu 3 kertaa.
Tämä, tosin tienkin lyhyt, testiretki kohdistui just tonne, voittopuolisesti kuitenkin Mustaan metsää ja Reinin laaksoihin. Ei ollu saksalaispoliisi mitenkään kiinnostunut. Jos poliisi kumminkin olisi ollut kiinnostunut, ei ne paikalliset, niillä putkilla, olis ajellu päivääkään. Sen verran ilosesti urku soi.Mutta toveri Etelä-Saksasta raportoi tähän että germaanit syynää tosi tarkasti ja ajomatka katkeaa helposti jos homma ei ole kunnossa.
Huonokuuloisuus?Hyökätkää vaan kimppuun(?), mutta mä en tajua mikä ihme panee kiskomaan killerit ym. pois putkista.
vähän samankaltaisia ajatuksia ovat herättäneet mm. päiväajovalot (DRL)Hyökätkää vaan kimppuun(?), mutta mä en tajua mikä ihme panee kiskomaan killerit ym. pois putkista. Tai sit hommataan suorat putket niin et mökää riittää. Aika heikkoa itsetuntoa kohottamaan vissiin.
On se emeetä kun saa kiksejä ku jengi kattoo katujen varsilla ku antaa hanaa ja seutu paukkuu. Hahh. Lapsia hyssytellään ja paijataan kai liikaa pienestä pitäen.
Hysshyss ja paipaija usvaa putkeen.![]()
Juu, Sekulla oli varsin kattava aineisto, kun oli kerran käynyt oikein pyörähtämässä Euroopassa.Eihän se,ettei Sekua pysäytetty tarkoita,ettei juoroopassa valvota mökäputkia.
Tästä taas muistin virkistämiseksi....... ja se 14§......Harrastajien keskuudessa pidetään ongelmana sitä, että liikkuva poliisi ei edelleenkään osaa lukea lakia, jossa säädetään selkeät menettelyt sille, miltä etäisyydeltä ja millaisissa paikoissa desibelit tulee mitata.Liikkuvassa poliisissa pidetään ongelmana sitä, että Liikenteen turvallisuusvirasto ei ole antanut selkeitä ohjeita siitä, miltä etäisyydeltä ja millaisissa paikoissa desibelit tulee mitata.
Se oli tän vuoden otanta, se. On siellä oltu jo niin monta vuotta retkillä, että sitä ei enää ehkä kannata mainostaa. Tänä vuonna on alkanut näkyä noita varotuksia, niin että siks kerroin tarinat tämän vuoden otannasta.Juu, Sekulla oli varsin kattava aineisto, kun oli kerran käynyt oikein pyörähtämässä Euroopassa.