puuwe
R.I.P.
Eipä tällasten asioiden merkitystä voi ymmärtää ellei a) ole alalla, b) käytä mitään lääkkeitä säännöllisesti. Monestihan henkillöllisyys selviää viimeistään poliisin avustuksella pyörän rekkarin perusteella, eli ei ne henkilötiedot ehkä niin kriittisia ole. Kriittistä voi kuitenkin olla se jos käyttää säännöllisesti jotain lääkettä. Aika harvalle maallikolle tulee mieleen, että akuuttihoidon lääkkeillä voi olla vaarallisiakin yhteisvaikutuksia (esim. epilepsialääkkeet ja verenohennuslääkkeet) ja näistä olis ensihoidon hyvä tietää kun lähtevät potilasta hoitamaan. Jos tuleekin joku hengenvaarallinen yhteisvaikutus lääkkeistä niin itepähän siinä kärsii, lanssin henkilökuntaa toi työllistää mutta ei heidän terveys siitä vaarannu. Tämän kortin avulla tekee suurimman palveluksen itelleen! Ja mitä lähiomaisten tietoihin tulee niin onpa aika itsekäs asenne tuo "no jos mä oon jo siel tolpan ympärillä nii mitä se niitä kiinnostaa". Kyl mua ainakin kiinnostaa tulla sairaalaan jos läheinen on hengenvaarallisesti loukkaantunut eikä vasta sitten kun toinen makaa ruumishuoneella.

Siitä selviää nimi, syntymäaika ja hetu. Se on muovia, joten siitä voi pyyhkästä spriillä veret pois tarvittaessa
Loput tarvittavat tiedot löytyvät kyllä niiden avulla eri viranomaisilta...