Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edelleenkään et näe sähköpostiviestistä lähettäjän IP-osoitetta. Näet vain sähköpostipalvelimen IP:n ja se voi sijaita vaikka intiassa ja itse lähettäjä voi olla Suomessa. Pitäisi olla pääsy lähettäjän sähköpostipalvelimelle ja niitä tietoja ei palvelinylläpitäjä ihan tuosta vaan anna.Laita sen piällysmiehen viestin IP ni on jotain puuhaa torstaihin saakka![]()
Juu juu, mutta saisi tuollakin vähän taas aikaa kulutettuaEdelleenkään et näe sähköpostiviestistä lähettäjän IP-osoitetta. Näet vain sähköpostipalvelimen IP:n ja se voi sijaita vaikka intiassa ja itse lähettäjä voi olla Suomessa.Laita sen piällysmiehen viestin IP ni on jotain puuhaa torstaihin saakka![]()
Menee täysin aiheen vierestä jo, mutta kirjoitanpa kuitenkin: ei ole täysin totta tuo väite, tämähän riippuu ihan sähköpostipalvelimesta. Monesti sen lähettäjän osoitteen sieltä kyllä näkee, pl. tietyt sähköpostipalvelut tai ellei lähettäjä vaivaudu sitä piilottamaan.Edelleenkään et näe sähköpostiviestistä lähettäjän IP-osoitetta. Näet vain sähköpostipalvelimen IP:n ja se voi sijaita vaikka intiassa ja itse lähettäjä voi olla Suomessa.
Mielenkiintoista!!! Jos nyt pankinjohtaja antaisi vaikkapa 200 000 (kaksisataatuhatta) euroa lainaa, niin mihin nuo rahat kannattaisi esim. etumaksun osalta toimittaa? Esim. joku Cayman-saarilla sijaitsevan pankin tili tms???Minulla olis muutama auto pilkkahinnalla. Laittakaas etumaksuja tulemaan niin katsotaan niiden toimitusten kanssa sitten myöhemin. JA NÄITÄ SITTEN MYYDÄÄN MUUALLAKIN JOS JUNTIT ETTE TAJUA HYVÄN PÄÄLLE!
Tosta inboxista kolme viimistä eemeliä, niin kahdesta näkyy alkuperäisen lähettäjän IP ja kolmas oli lähetetty webmailista, joten se ei kerro muuta kuin mikä softa sitä webmailia pyörittää... Epämääräiset businekset siis kannattaa hoitaa webmailin kautta. Pitää jokakodin sherlokin askeleen kauempana.Menee täysin aiheen vierestä jo, mutta kirjoitanpa kuitenkin: ei ole täysin totta tuo väite, tämähän riippuu ihan sähköpostipalvelimesta. Monesti sen lähettäjän osoitteen sieltä kyllä näkee, pl. tietyt sähköpostipalvelut tai ellei lähettäjä vaivaudu sitä piilottamaan.Edelleenkään et näe sähköpostiviestistä lähettäjän IP-osoitetta. Näet vain sähköpostipalvelimen IP:n ja se voi sijaita vaikka intiassa ja itse lähettäjä voi olla Suomessa.
Uskon että tämä uuden, tax free pyörän toimitus kuorma-autolla perille on niin kuuma ja monia kiinnostava homma että se ja piällysmies tavaraa toimittamassa täytyy ehdottomasti dokumentoida valokuvaamalla. Kiinnostaa varmaan useampaa kuin yhtä.Piällysmieheltä tuli sp:tä
"Tavaran jako alkaa 3.3 ja kaikki pitäisi olla toimitettuna 6.3 mennessä."
Ehkä tai sitten ei.... malttakaa vielä hiukan, jospa sitten kuitenki,,, jos ei, niin minulla on varaa antaa periksi...
Keppigee on totinen motoristi. Älä edes leikillä eppäile.Jos minulta kysytään niin en Keppigee valitettavasti usko että sinä olet piällysmieheltä mitään tilannut...tai et ainakaan pyörää vai kelkkako se oli jota olisit ollut hommaamassa.
Onko toi etualalla oleva punainen vielä vapaana?Minulla olis muutama auto pilkkahinnalla. Laittakaas etumaksuja tulemaan niin katsotaan niiden toimitusten kanssa sitten myöhemin. JA NÄITÄ SITTEN MYYDÄÄN MUUALLAKIN JOS JUNTIT ETTE TAJUA HYVÄN PÄÄLLE!
Kalliita fiateja
kyllä luonnottaman nopeasta tämä keppigee "löysi" NETTIVENEEN myytyjen osastolta tuon ilmon jonka hän esitti . kyllä vahvasti vaikuttaa että se on ollut valmiina napin alla.Keppigee on totinen motoristi. Älä edes leikillä eppäile.Jos minulta kysytään niin en Keppigee valitettavasti usko että sinä olet piällysmieheltä mitään tilannut...tai et ainakaan pyörää vai kelkkako se oli jota olisit ollut hommaamassa.
Ja Keppigeenä pitäisin kyllä jo Piällysmiehen myyntilinkit visusti bookmarkeissa muutenkin...^Tuon löytää viidessä sekunnissa. Googleen "MOOTTORIT ULKOMAAN VARASTOSSA" tai "Tilattaessa ennakkomaksu" niin on ensimmäisenä hakutuloksissa.
Korjataan nyt tätä, aiheeseen sen enempää puuttumatta.Niin ja ainakin minulle tuon Keppigeen kohdalla tuo epäilys läheisistä suhteistä myyjään heräsi heti... Ei ole tainnut mitään muuta kirjoitella kuin tähän ketjuun.