Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun mä oon hölmö maalainen niin "yrittäjänä" keräisin noita takuumaksuja riittävästi ja sitten lähtisin ettiin ko. tavaroita halvalla maailmalta muutamaksi vuodeksi, ja voishan siellä väliin huilatakin jos ei jaksa ettiä sitä mitä on tullu myytyä. Hyvässä uskossa ja tarkoitusperillä tietysti, enkä olis edes rikollisella mielellä liikkeellä vaan puhtaasti uudella liikeidealla ja asiakkaan puolesta. Halpaa tavaraa etsimässä.Pikkuhiljaa alkaa tulemaan sellainen olo, että onko tässä kyse kaikkien aikojen suurimmasta trollista?![]()
![]()
Ei taida olla kuin yksi ilmottautunut tosiostaja, otoksena moottorivene.info, .örggi ja kelkkalehden foorumi. Ja jos tässä nyt käy hassusti, niin ei voi tämä yksilö ainakaan väittää ettei olisi varoitettu.Uskooko joku tähän narikkaan ihan aikuisten oikeesti?
Vertaus ee-speediin on huono. Eskon "huijaus" olisi erittäin helppo selvittää, koska jokainen voi tarkistaa vastaavien pyörien hinnat Euroopassa ja osaa lisätä siihen verot + kuljetuskustannukset. Lisäksi hänellä oli ja on hallintäysi pyöriä, joiden olemassaolon voi jokainen todeta omakätisesti ennen ostopäätöstä.Moni varmaan muistaa kuinka ihmeteltiin EE-Speediä, että varmaan jotain huijausta koska myyvät monta tonnia halvemmalla kuin viralliset. Ei ollutkaan huijausta, vaan seurauksena oli että viralliset pudottivat hintoja.
Oi, kiva että .orgin bisnesvinkit™ menee piällysmiehellekin perille.. piällysmees on ottanut kuvansakin jo yrityssivuilta pois ja ei siellä teitä kehuta enää mielipiteistä.
sanoi:YRITYS TOIMII AGENTTINA MUUTAMALLE MAAILMAN SUURIMMALLE TUKKURILLE. TUOTTEEMME TULEVAT AINA SUORAAN TEHTAALTA ILMAN MITAAN VALIKASEJA JA SIKSI HINNAT HUOMATTAVASTI HALVEMMAT KUIN MUILLA.
Kyäkyäkyä ja jos se on siel ni olen hämmästynytJoku voisi nyt tiedustella missä sitä käsiin jäänyttä 350hp perämoottoria voisi käydä katsomassa.![]()
Noin tekee kyl monet liikkeet nettimotossakin. Siis ihan rehelliset firmat.MOI! Outoa on myös että nettiveneessä tein myyjälle tiedustelun johon tämä vastaa suoraan sähköpostiin. että muille lukioille ei jää mitään kysymyksestä eikä vastauksesta näkyvää tekstiä. tämä jo viimeistään osoittaa että tämä on viimeisen päälle rehtiä ja rehellistä toimintaa .![]()