• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mallikartoitus tännekin (Yamaha)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamaha1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
FZS 600 , -02 ja mittarissa 27 000km eka pyörä ja ei voi olla muuta kuin tyytyväinen Jammun laatuun.
062802moto_prv.gif

Yamaha FZS 1000 Fazer vm.2002 aj.28tkm,vaihtoehtoina oli FZS 1000 ja Bandit 1200s kun aloin tänä keväänä pyörää hankkimaan ja Fasu vei kyllä kirkkaasti voiton
062802jumpie_prv.gif

Viime kesänä ostettu R6 ja ajettu 10500km. Tänään kaupantekoon ja alle tulee R1 2008. Värihän on tietysti musta.

Jee..nyt on kauan toivottu pyörä alla. Yamaha yzf-r6r -09. Vasta reilu 500km ajettu ja hyvin kulkee.
image266g.jpg

FJR1300 vm. 2002. Mittarissa noin 61 000km, josta itse ajettuja noin 40tkm. Hain itse Yamahan liikkeestä Frankfurtista.

-MRA VarioScreen -pleksillä (2-osainen), kokemukseni perusteella muihin tuulilaseihin verrattuna aivan omaa luokkaansa kaikissa asennoissa.

Tunnustteva on,että VMAX-09 on ilman koeajoa hankittu ja 110% olen tyytyväinen  
062802jumpie_prv.gif

Edellinen peli oli puhaltimella ja "kakilla"muilla mukavuuksilla varustettu Britti Rocket 3,mutta nyt olen tajunnut missä 2000 luvulla pitää olla  
bowdown.gif

Ajamisen helppous ja käsiteltävyys ovat aivan eri planeetalta,vaikka paino on lähellä toisiaan..... i`m hapy  
biggrin.gif

XJ 900 -85 Eka pyörä, kohta 3500km ajanu ja ollu tosi tyytyväinen pyörään. Pitää vaan muistaa, että pyörä on 25vuotta vanha ja n.200tkm ajettu.

FZ6-S S2 -08 tuli hommattua tuossa Juhannuksen alla. Eilen asentelin siihen kaatumatapit (emännällä inssi perjantaina nääs) ja Acumen vaihdenäytön.

Back