• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mallikartoitus tännekin (Yamaha)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamaha1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jaahas meikällä diversio XJ 900 vm.1995 .75 tkm mittarissa (keväälle -08 hankittu)ja hyvin käy ja kukkuu vaik.kerkes vain 300km testilenkin tehä tälle keväälle ennen kurjia kelejä..
confused_orig.gif
noh ootellaan jos ne vaikka palaisivat takasin tänne oulun suuntaan, kelit siis....onkos oulun sunnassa muita XJ900 omistajia...??

Pikkurosvo vaihtui 1000:n v 03 Fazerin siniseen. Tosin rosvo jäi taloon, emännän ajokiksi ja erska muuttaa uuteen osoitteeseen.
062802jumpie_prv.gif

Viikko sitte hankittu Yamaha XJR 1300 -05 10tkm. Edellinen oli zx 12r josta piti luopua kortin säilymisen nimissä viime keväänä. Pakko vaan todeta että XJR on todella helppo ja miellyttävä päristin.

FJR 1300, semmonen kytkinkahavaton, 07, tommoset 12000 viimekesänä. Kautta aloitellaan.

FZR600 -91 kilometrejä kohta 100000 (nykyisessä mittarissa vasta 65000), itse niistä olen ajanut varmaan alle 5000. Pyörä on tällä hetkellä vähä heikommassa hapessa rymyämisen jälkeen, mutta pari vannetta jne., niin eiköhän se siitä
blush.gif

Sakemanni Vimpelin kautta Lumilinnan juurelle, kilvet kiinni 30.04.2008 ja pari päivää hidaaaaaaaaaasajoharjoittelua ja sitten baanalle
sport05.gif
, kohta 1000 takana. Mittarissa ostaessa 35000, todellisista ei tietoa... Eka mopo 30 vuoteen, edellinen oli pappatunturi 15 vuotiaana
blush.gif

Tarkemmin V tuossa ----viivan alla V

Fz6 n -08 tuli hommattua ekaksi pyöräksi. Kilsoja 1700.
Pyörää päivitetty Protaperin leveämmällä stongalla ja LeoVincen sliparilla

FZ6-S S2 2007 tuli hommattua tossa keväällä, kilometrejä on vähän päälle 7 tkm, joista itse olen ajanut vähän vajaa 2 tkm. On se vaan ihana punainen pikkupaholainen
inlove.gif

Back