• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mallikartoitus tännekin (Yamaha)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamaha1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
fzr 600 -89 ja ajettu 77tkm. jos sillä kesän kurvaisi ja vaihtaisi thundercattiin tai vastaavaan..
wink.gif

edit: käsien tärinästä aiheutuvat virheet...
tounge.gif

Ajellaan semmosella ku XJR 1300 SP -00. Supertrapeilla. Aj. tällä hetkellä 6000 km.
Eipä enää tee mieli vaihtaa.

062802moto_prv.gif
xjr1200 -98 55thk menty ja niistä liki kolme ite
toukokuun alusta  
buttrock.gif

Semmoinen urheilullinen nautintolaite (TM:n sanoin) kuin

RD 350 LC F2 -87

on ensimmäistä kesää omistuksessa. Ja lystiä on, vaikka toistaiseksi ei ole joutanut juurikaan ajelemaan. Kiihtyy kuin Koposen kuolema, ja räminä on melkoinen.
cool.gif

V-Max -87. 4-1 Supertrap -putki,dynojet,k&n. Takapyöräteho n.130hp. Muita muutoksia on crossistonga,vilkut,peilit,jalkatapit,tuplavalo edessä,ym.

Juu, vielä viikolla oli XJ-600 nyt FJ 1200. Talosta toinen pyörä pois ja se kumpi ensin lähtee myytiin. Eli nyt on sitte vaan tultava toimeen tuon FJ:n kanssa.
biggrin.gif

Thunderace 1000R vuosimalli -97 48000 km, itse ajanut vasta 1000 km, pari päivää sitten kotiin haettu ja vanha vaihdettu..
sport05.gif
062802moto_prv.gif
biggrin.gif

YZF1000R vm.-00, aj. n.34000 km. Viikko sitten vaihdettiin. (ent. FJ1200 -89)
inlove.gif

Yamaha XV1000 TR1 -83. Pyörä joka ei ollut kaupan, eikä minun pitänyt ostaa vielä pyörää, kun on tuo jatko-opiskelu tuossa tulossa. Kilometrejä 106tkm, käy todella kauniisti eikä kuku. Olen kolmas omistaja. Hyvin tuore ja erittäin ylpeä sellainen.

Back