• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mallikartoitus tännekin (Yamaha)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamaha1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meikällä on Saksasta aikanaan uitettu FZ 750 (versio 2KK), otettu eka kerran käyttöön maaliskuussa -90. Mittarilukema nyt 57 tkm, josta täälä Suomenmaassa ajettu n. 10 tkm. Wanha mutta toimii ja käteisellä hankittu! Verot teki aikanaan about 10 000 mummelin markkaa, menivät varmaan tarpeeseen...
mad.gif

PS. Liittäisin digikuvan mukaan koneen kuvatiedostoilta, mutta perskutarallaa, miten...?

FZ6S löytyy autotallista. Kilometreja ei ole kertynyt. Kyseessä ensimmäinen pyöräni ja ensimmäinen ajokauteni  
tounge.gif

YZF750SP - 93, kone Fzr1000 - 95, etukate R-1 99 ja takakate R-6 99. kehah.
ml 23 tkm, oikeat luvut runko n45th, kone 60th. uitettu hollannista vanhoilla veroilla. itsellä jo 5 vuosi käynnissä.
käy ja keulii

thundercat -01 ajettu n.20 tkm, josta itse olen ajanut vain n. tuhat kilometriä. ostin pyörän vasta viime syyskuusssa, joten ei ole vielä paljon kokemuksia, mutta toivotaan paljon hyviä kilometrejä ensi kesänä.

FZR 600 -92, eli 13. kesä edessä (taikauskonenko, e-enhän minä..
eek.gif
) ja mittarissa n.38tkm (uskoo ken tahtoo..
wink.gif
)
RD 350 LC, ikää kohta 20v ja matkaa takana viherpiipertäjien iloksi n.60tkm.
033102bebe_1_prv.gif

Rkuuppa mallia -00/01. Oli mittarin mukaan ajettu himpun alle 7tkm kun tuli mun hoteisiin. Heinäkuun lopulla sain mopon, jonka jälkeen ajokauden loputtua mittarilukema alkaa lähennellä 20tkm:a. Käy ja pörisee eikä siinä vielä kaikki, on hopea/musta/oranssina nätinnäköinenkin. <¤_¤>

Nickname kertokoon puolestaan...  
wink.gif

Täystehoinen (145 hp), vuosmallia 1986 (vanhus), ajettu n 40 000 ml (uskoo ken tahtoo, tuontipyörä siis)... Nii, ja se väri: täl hetkel pohjamaalin harmaa kauttaaltaan. Jotain keltaista ja mustaa se tulee olemaan...
062802jumpie_prv.gif

Thundercat -98 ajettu n. 20tkm. Hyvä menopeli tuntuu olevan.
Osaako joku muuten sanoa thundercatin värityksistä sen verran, että mites ne menee kun oma pyörä on sellainen puna/valkoinen, jota suomessa on myyty ainakin -96 vuonna. Kyseinen catti on kuitenkin otettu käyttöön saksassa vasta -98 toukokuussa. Katteissa ja muissakin osissa näkyy valmistusaikojen stanssaukset syksyltä -97. Eli onko tuota puna/valkoista väritystä tehty vielä -97 tai -98?

RD 125 -74, projekti kesken.

Vedän pohjat: 250 Virago vuodelta 1990 (osittain 89), kilsoja reilut 52 000. Mutta jammu se on sekin, onhan?  
033102bebe_1_prv.gif

FZR 600, vuosimallia -92. Mittarilukema tarkistettu fiilistellessä pyörän päällä pakkassäässä käyntiääniä kuunnellen 2.2.2004, lukema 53tkm. Kesää odotellessa...
cool.gif

Back