• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mallikartoitus tännekin (Yamaha)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamaha1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tossa Honda palstalla oli joku älynny kartottaa malleja niin minäkin laitan vastaavan tänne pystyyn.  
idea3.gif
Eli Yamahan malli ja vuosi + kilometrit jne.
confused_orig.gif

Itellä on tuo FZS 1000 vm.2003 ja kilsoja siihen kertyny 13000km. Ens kesänä vähintään saman verran lisää. Toiminu ku kello.
bowdown.gif

Fzr 1000 -93 ,USA-malli,mittarilukema 35t mailia,itse ajannu 9000 mailia,koneremppa menossa ja maalattu.

FZR 1000 94- Saksasta, 98hv. Kakkos-vaihde pitää ihankun pikkasta ulinaa ja ykkönen napsahtaa vähän liikaa päällepantaessa. Mutta edellinen oma oli kevari jotta vääntöä ja tehoa on mulle aikalailla tarpeeks...
Mites Jore, ei kakkonen kuulosta yhtään kimeemmältä kun toiset pykälät?

R6 -03. 5500km tuli viime kesänä mittariin kun oli jalka kipsissä koko kesän. Ekan 1700km (eli sisäänajo +100km) ehdin ajaa ilman kipsiä.

Keltainen R6 -03 mittariin kertyi 4000 km, sain ajoon heinäkuun puolivälis heti sairasloman jälkeen
smile_org.gif

XJ 650 Maxim ja vuosimalli on 82. Mittarissa muistaakseni 29ooo mailia. Hyvin pelasi viime kesänä ja saa pelata myös ensi kesän...
biggrin.gif

062802moto_prv.gif
juu tdm 850 mallia 94 ja ajettu 15000km itse en ajanut metriäkään .. kyllä talvi tuntuu pitkältä

-91 TDM, aj 72tkm, toiminu kuin ajatus.  
062802moto_prv.gif

-03 FJR, viikon vanha, aj 450km. Tokiossa on ajokelit parhaimmillaan...  
cool.gif

Yamaha YZF-R6 vm. 2000 ajettu noin 13000km, josta en ole vielä itse ajanut yhtään. Kevättä odotellessa!
sport05.gif

Yamaha XTZ 750 Super Ténéré vuosimallia -95 ja ajettu nyt 46000 km. Ostin sen viime talvena Saksasta ja itse ehdin ajaa sillä viime kesän aikaan n 5000 km. Toimii loistavasti - pyörässä ei ole mitään vikaa mutta kumpa itsellä olisi pikkuisen pitemmät jalat - jammu kun tuntuu hevosen korkuiselta. Noo, kesän opettelun jälkeen alkoi sujua jo luontevasti. En aio vaihtaa ensi kesäksi ellei joku tarjoa todella hyvin
wink.gif

Back