• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Majoitusta jäsenille @ .ORG! goes Imatra 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nimilistat huonejakoineen on nyt toimitettu hotellille.
(siis nimi- ei nick-) :p

Jos vielä tulee jäseneltä jäsenelle ostoja niin ilmoittakaa silti minulle.
Yritetään näin vältää hässäkkää respassa.

Goofy S sanoi:
Huonejako 9.8.2016 klo 18:20 tiedon mukaisena.
Osa perustuu omiin toivomuksiinne, osa on arpajaisvoittoja.

1 Bartti + XX99JKL
....

Olenko ymmärtänyt toiveenne oikein? Onko mieli muuttunut? Muutoin OK?
Laittakaa viestiä yyveellä mikäli haluatte muutoksia.

t. Hessu

Ihan uteliaisuuttani kyselen tuosta Bartista. Onko mies- vai naispuolinen. Luulen, että rouva on kiinnostunut tietämään kun sille selviää että meidän huoneen jakaa 'kolmas (moottori-)pyörä(ilijä)'.

Jos sattuupi olemaan (vastoin todennäköisyyttä eli mun normituuria) kaunis & nuori sekä viehätävä eri sukupuolta kuin mies oleva ihminen, niin mitenkäs tämä 31v avioliitto mulla mahtanee jatkua? Luultavasti en asiaa koko viikonloppua pysty salassa pitämään... :kääk:

xx99jkl sanoi:
Ihan uteliaisuuttani kyselen tuosta Bartista. Onko mies- vai naispuolinen. Luulen, että rouva on kiinnostunut tietämään kun sille selviää että meidän huoneen jakaa 'kolmas (moottori-)pyörä(ilijä)'.

Jos sattuupi olemaan (vastoin todennäköisyyttä eli mun normituuria) kaunis & nuori sekä viehätävä eri sukupuolta kuin mies oleva ihminen, niin mitenkäs tämä 31v avioliitto mulla mahtanee jatkua? Luultavasti en asiaa koko viikonloppua pysty salassa pitämään... :kääk:

Bartti on miespuolinen henkilö Uudeltamaalta.

Mutta mutta... tarkoitus ei ole laittaa 3 henkeä samaan huoneeseen.
Hyvä että huomautit. (olenkin ihmetellyt 1 hlön heittoa huonejaossa... vanhan kaupan bugeja...?)
Nyt on korjattu siten että xx99jkl + xx99jkl avec ovat samassa huoneessa ja Bartti siirretty Lone Wolfin kanssa samaan huoneeseen (jossa vapaa ihmetystä aiheuttanut paikka).

Happy end, kaikki 86 vuodetta ovat löytäneet ottajansa. :;):

Tänx Goofy!

Hieno homma. Marttakin alkaa jo rauhoittua ja pääsin ulkoruokinnasta livahtamaan sisätiloihin. :p:p

Hyvä kun tetriskin alkoi asettumaan ja Se Mystinen Vapaa punkka sai asukin :grin:

Siis yyberhieno homma -nähdään Imatralla !!

Raaseri sanoi:
Mullakin on ollut jo kaksi avecia, mutta molemmille on tullu tyttöystävää, muuttoa, perhettä, kissanristiäistä ja muuta sen sellaista. Eli tarjolla olisi jaettu huonepaikka kanssani. Ei haittaa jos olet tikissä kunnossa oleva nuori/nuorekas reipashenkinen tyttö :D

Mutta tietty järkevä mieshenkilökin käy. Yyveetä tännepäin.

Ilmeisesti humoristiseksi yritetty viestini on karkoittanut kaikki kiinnostuneet. Yritetään uusiksi. Paikka vielä vapaana. Ota yhteyttä. Rohkeasti. EDIT: Paikka mennyt, kiitos.

Tota... sori että vaivaan hölmöllä kyssärillä, mut jos majotus on pe-su niin meinaako se että huone vapaana jo pe klo 12 alkaen ja luovutus su klo 12 mennessä, VAI vast ma aamulla??
Eipä muuten mut kyseltiin kylään jo toisaallekkin:)

WhiteRabbit sanoi:
Tota... sori että vaivaan hölmöllä kyssärillä, mut jos majotus on pe-su niin meinaako se että huone vapaana jo pe klo 12 alkaen ja luovutus su klo 12 mennessä, VAI vast ma aamulla??
Eipä muuten mut kyseltiin kylään jo toisaallekkin:)

Saat avaimet pe klo 14 alkaen.
Huoneen luovutus su klo 12 ellet itse onnistu muuta sopimaan respan kanssa.

Huoneluettelossa näy päivitystä, et minä ja Smurffis ollaan samassa kämpässä, sekä pupu ja S^Hansu on samassa pirtissä.

Sara sanoi:
Huoneluettelossa näy päivitystä, et minä ja Smurffis ollaan samassa kämpässä, sekä pupu ja S^Hansu on samassa pirtissä.

Saattaa olla että olen unohtanut mutta en kyllä muista saaneeni tuollaista tietoa.

Laitan nyt tiedon hotellille muutoksesta, toivottavasti huomioivat sen.
Varmistakaa asia vielä respassa.

Goofy S sanoi:
Saattaa olla että olen unohtanut mutta en kyllä muista saaneeni tuollaista tietoa.

Varmaan menny bittiavaruuteen. Täs kerkee viel moneen kertaan mielensä muuttamaan

Goofy S sanoi:

Pistin yv muistaakseni lauantaina sulle mutta ehkä ei tullu perille. Pahoitteluni, että näin myöhäseen jäi ilmottelu :)

Smurffis sanoi:
Pistin yv muistaakseni lauantaina sulle mutta ehkä ei tullu perille. Pahoitteluni, että näin myöhäseen jäi ilmottelu :)

Enpäs ollut lauantain touhussa ja biletyksessä noteerannut.
Mut ei hätää, asia hoituu kyllä.
Nähdään perjantaina.

Goofy S sanoi:
Enpäs ollut lauantain touhussa ja biletyksessä noteerannut.
Mut ei hätää, asia hoituu kyllä.
Nähdään perjantaina.

Aijai... Ei piä juoda sitä viinaa sillai, et noin pahasti herpaantuu 😁

Raaseri sanoi:
Ilmeisesti humoristiseksi yritetty viestini on karkoittanut kaikki kiinnostuneet. Yritetään uusiksi. Paikka vielä vapaana. Ota yhteyttä. Rohkeasti.

Hep. Tämä paikka nyt minulla :)

Back