• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Majoitusta jäsenille @ .ORG! goes Imatra 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mutkia matkassa eikä pääse Imatralle joten myynnissä 1h majoituspaikka viikonlopuksi org-hotellista.
-Antti 0S0 49 111 26

Viimeksi muokattu:
Päivitin huonejakolistaa ketjun toisessa viestissä.

Huomaattehan että emme pysty takaamaan oikean kokoista paitaa niille jotka a) ovat ostaneet huoneen toiselta jäseneltä b) ovat ostaneet majoituksen kaupastamme 3.8. jälkeen.
Tämä siksi että paidat on tilattu aiempien listojen mukaisena jo kesäkuussa, toki muutamia ylimääräisiä on toimituksessa.
Pahoittelut tästä.

t. Hessu

Pakottavista muutoksista johtuen myynnissä 2 hlön huone ORG!-majoitukseen pe-su ORG!-jäsenelle, hinta 240€. Laittakaapa viestiä!!!!

Varmaan ny ois jälleen aika ystävällisesti pyytää hotellia pitämään huoli,
että maksaneet asiakkaat varmasti saavat ajoneuvonsa parkkiin :)

Nii, ja sit jos siel on suljettuja katuja, ni ajo-ohjeet hotellin katolle tänne. Kiitos :)

cXlari sanoi:
Siellä hotellin katolla on ilmanen paikotusalue. :jippikaijee:

Mietin että oisko hyvä pyytää hotellia varmistamaan että
tuleville hotellivieraille löytyy myös ko. viikonloppuna tilaa?

cXlari sanoi:
Varmaan ny ois jälleen aika ystävällisesti pyytää hotellia pitämään huoli,
että maksaneet asiakkaat varmasti saavat ajoneuvonsa parkkiin :)

Nii, ja sit jos siel on suljettuja katuja, ni ajo-ohjeet hotellin katolle tänne. Kiitos :)

Valitettavasti hotelli ei voi taata meille parkkipaikkoja.
Hotellin asiakkaille on varattuna reilusti paikkoja mutta ei henkilökunnalla ole keinoja valvoa parkkipaikkojen käyttöä.

Lisäys: Ainakaan toistaiseksi ei ole tiedossa liikenteen erityisjärjestelyjä eli ajo parkkiin normaalisti Jukankadulta ramppia ylös.

Viimeksi muokattu:
Goofy S sanoi:
Valitettavasti hotelli ei voi taata meille parkkipaikkoja.
Hotellin asiakkaille on varattuna reilusti paikkoja mutta ei henkilökunnalla ole keinoja valvoa parkkipaikkojen käyttöä.

Lisäys: Ainakaan toistaiseksi ei ole tiedossa liikenteen erityisjärjestelyjä eli ajo parkkiin normaalisti Jukankadulta ramppia ylös.

Tämähän toimii niin että koska kaikki kumminkin tulee pyörällä:)- kaikki ajaa omaan parkkiruutuun ja sitten kun kaikki paikat on varattu/vallattu niin sitten täytetään ruutuihin 4 pyörää. :thumbup:

marko.fzs sanoi:
tämähän toimii niin että koska kaikki kumminkin tulee pyörällä:)- kaikki ajaa omaan parkkiruutuun ja sitten kun kaikki paikat on varattu/vallattu niin sitten täytetään ruutuihin 4 pyörää. :thumbup:

nero!

Mikä motoristi se semmonen joka ei tule ilmastoidulla autolla moottoripyörätapahtumaan?

marko.fzs sanoi:
Tämähän toimii niin että koska kaikki kumminkin tulee pyörällä:)- kaikki ajaa omaan parkkiruutuun ja sitten kun kaikki paikat on varattu/vallattu niin sitten täytetään ruutuihin 4 pyörää. :thumbup:

Hyvä. Mä varaan jo yhden autopaikan, eli täyttäkää mullekin:D

Raaseri sanoi:
Siis onko nyt niin että Fiiatti tai joku vastaava on taas (hetken) ajokunnossa?

Minulla on "uusi" fiaatti, ja lähes yksi fiaatillinen varaosia.

Haluutko ostaa Showan K-Tech keulan ja Öhlinsin pampun johonkin kivaan ja edukkaaseen projektiin.

JMH sanoi:
Minulla on "uusi" fiaatti, ja lähes yksi fiaatillinen varaosia.

Haluutko ostaa Showan K-Tech keulan ja Öhlinsin pampun johonkin kivaan ja edukkaaseen projektiin.

Ei äkkiseltään ihan pöllö ehdotus. Onko se keula radiaalipuristimille? Tallissa olis yhdet 100mm Brembon monoblockit odottamassa haarukkaa ja mopoa mihin kiinnitellä.

Raaseri sanoi:
Ei äkkiseltään ihan pöllö ehdotus. Onko se keula radiaalipuristimille? Tallissa olis yhdet 100mm Brembon monoblockit odottamassa haarukkaa ja mopoa mihin kiinnitellä.

Ei ole, vaan klassikko aksiaaleille. Olikos tuo nyt 65 mm.

Onhan sulla sorvi :D

Edit: jaaa... on mulla noihin kyllä Brembon kultaiset satulatkin. Ne neljä palaa/ satula versiot.

Nyt tulee tyhmä kysymys: Olen ostanut lipun mutta ei ole enää muistikuvaa missä se on. Sähköpostiinko se tuli? Email osoite vaihtui enkä pääse enää vanhaan sähköpostiin millään. Mistä ostettu lippu löytyy vai löytyykö mistään?

ttuttu sanoi:
Nyt tulee tyhmä kysymys: Olen ostanut lipun mutta ei ole enää muistikuvaa missä se on. Sähköpostiinko se tuli? Email osoite vaihtui enkä pääse enää vanhaan sähköpostiin millään. Mistä ostettu lippu löytyy vai löytyykö mistään?
Lippu majoitukseen vai itse ajoihin?

Jos joltakin vielä uupuu ORG-majoitusta Imatralle, mulla olisi vielä saatavilla yksi huone eli 2 paikkaa, kun valitettavasti en pääse lähtemään. Laittakaa viestiä jos tarvetta majoitukselle. :)

Goofy S sanoi:
Nyt on tilaisuus!
Laitoimme lisää majoituksia myyntiin.
Kaupan on nyt ".ORG!-hotellissa" 4 kpl 1 henkilön paikkoja 2 hengen huoneissa.
(kyllä, sama hotelli jossa meitä on jo liki 100)
Koko viikonloppu (pe-su), mautonta seuraa, aamiaiset, sauna, .ORG! Imatra-paita. Kaikki sisältyy hintaan.
Vain jäsenille.
Kauppaan mars! http://kauppa.motorg.fi

Nämä on taas loppuunmyyty.

Tilanne ei ole ihan toivoton, esim. Miimulla on 2 paikkaa myynnissä. (kts. yllä)

Miimu sanoi:
Jos joltakin vielä uupuu ORG-majoitusta Imatralle, mulla olisi vielä saatavilla yksi huone eli 2 paikkaa, kun valitettavasti en pääse lähtemään. Laittakaa viestiä jos tarvetta majoitukselle. :)

Tämä kiinnostaisi, pistin sinulle viestiäkin.

Back