DizzySpell
MotOrg ry jäsen
sanoi:Osta vaan jos mieli tekee Sanoisin ettet pety
Ostin...
Hyvältä näyttää, onko vanteet maalattu pulverilla vai ihan maalimaalilla? En tiedä noista vanneteipeistä, mutta jokainen tyylillään.sanoi:Magnum 67
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Osta vaan jos mieli tekee Sanoisin ettet pety
Hyvältä näyttää, onko vanteet maalattu pulverilla vai ihan maalimaalilla? En tiedä noista vanneteipeistä, mutta jokainen tyylillään.sanoi:Magnum 67
Kiitos!Komia on mopo!
Oletko vaihtanut noi kilkkeet, vai maalannut kromiset? Miten paljon vei kallistusvaroja tuo madallus?
Hiustenkuivaaja sekä pitkää pinnaa... ei kannata hosua...Moi, oletteko irroittaneet tankin merkkejä. millä keinolla lähtis parhaiten?? Vielä hetki kauden avaukseen..![]()
Hieno pööräTervehdys kaikille m1800 kuskeille!
Tässä kuva mun talviprojektista. Pyörä muuttunut vähän
mustemmaksi.
Hinku ajamaan on todella kova. Eiku ulos sulattamaan lumia...![]()
![]()
Kesää odotellessa!![]()
Talviprojekti
Kiitos!Hieno pööräTervehdys kaikille m1800 kuskeille!
Tässä kuva mun talviprojektista. Pyörä muuttunut vähän
mustemmaksi.
Hinku ajamaan on todella kova. Eiku ulos sulattamaan lumia...![]()
![]()
Kesää odotellessa!![]()
Talviprojekti. Itse olen kaavaillut mattamustalla ja jollain oranssilla. Noi teipit sopii hienosti. Madallus tekee ulkonäköä , mutta itse en aio ( jos saan aikaiseksi mitään ) siihen ryhtyä. Vie aika tavalla pois pyörän suorituskyvystä.![]()
Ihan tuli sit mieleen , että paloiko rahaa kuinka? Osaa itse laatia budjettia , mitä kustantais![]()
Herra siunaa, siinä on miesten tyyliä.Tässä kuva mun talviprojektista. Pyörä muuttunut vähän
mustemmaksi.
Putket kun vielä löytäis mustana jostain.
Oikeastaan tykkään orkkis putkien mallista niin ehkä niitten maalaaminen vois tulla kyseeseen ens talvena...
Mustaa se pitää olla eikä mitään blingblingiä!
Oman mustaus on jo aloitettu keulan kromilapion maalauksella ja ilme parani kerrasta. Vielä kun joskus jaksais loput kiiltävät palikat irrotta.
Mustat putket olis nannaa, mutta mitenkähän se maali niissä pysyiis.
Pitää miettiä.
Pistä kuvia jos moiset saat aikaiseksi.
Ainakin mun kokemusten perusteella kuumankestomaali pysyy oikein hyvin pakoputkessa. Ex Shadowin putkesta maalasin osan, ensin hioin pinnan rikki hienolla hiomapaperilla ja sitten kuumankesto mattamustalla maalaus + kiinni kun kuivat ja käyttö kuumaksi, niin kovettuu vielä hiukan maali.Mustat putket olis nannaa, mutta mitenkähän se maali niissä pysyiis.