• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

M1800 r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ghostos
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Osta vaan jos mieli tekee  Sanoisin ettet pety

Ostin...  
cool.gif

sanoi:
Hyvältä näyttää, onko vanteet maalattu pulverilla vai ihan maalimaalilla? En tiedä noista vanneteipeistä, mutta jokainen tyylillään.  
sport05.gif

Vanteet maalattu pulverilla.
En ole oikein itsekään varma tosta vanneteipistä.
Onneksi on teippi niin voi poistaa jos haluaa...

Komia on mopo!

Oletko vaihtanut noi kilkkeet, vai maalannut kromiset? Miten paljon vei kallistusvaroja tuo madallus?

Komia on mopo!

Oletko vaihtanut noi kilkkeet, vai maalannut kromiset? Miten paljon vei kallistusvaroja tuo madallus?
Kiitos!

Kromit on maalattu.

Riippuu vähän päivästä ja ajotyylistä mutta kyllä ne jalkatapit (ja bootsit) on välillä aika kovilla. Tilasin vahingossa enemmän madaltavat palikat mutta kun laitoin alle vei ulkonäkö voiton. Tappeja (ja bootseja) saa aina uusia.
wink.gif

on sitten ekat 50km takana.. kausi on avattu omalta kohdaltani..

hitto että tuntui hyvältä päästä pyörän selkään.. nyt sitä tajus oikein kunnolla kuin paljon sitä olikaan kaivannut...

Moi, oletteko irroittaneet tankin merkkejä. millä keinolla lähtis parhaiten?? Vielä hetki kauden avaukseen..
cool.gif

Q: How do I "De-Badge" my bike?
A: First, let the bike sit in the sun for a while. I used fishing line, and put it between the tank, and the badge. I moved it back and forth like a sawing motion, until I reached the end. Then I used a little WD-40, and/or Goo-Gone, and a CLEAN RAG, to remove excess double sided tape left behind. The rest of the stickers come off fairly easily, after letting it sit in the sun. If it is cold outside, and no sunlight is available, I recommend using a hair dryer to heat the areas up a little.

Lainaus: www.m109riders.com

Tervehdys kaikille m1800 kuskeille!

Tässä kuva mun talviprojektista. Pyörä muuttunut vähän
mustemmaksi.
Hinku ajamaan on todella kova  
sport05.gif
. Eiku ulos sulattamaan lumia...
kynttila.gif

Kesää odotellessa!
buttrock.gif

Talviprojekti
Hieno pöörä
062802jumpie_prv.gif
. Itse olen kaavaillut mattamustalla ja jollain oranssilla. Noi teipit sopii hienosti. Madallus tekee ulkonäköä , mutta itse en aio ( jos saan aikaiseksi mitään ) siihen ryhtyä. Vie aika tavalla pois pyörän suorituskyvystä.
Ihan tuli sit mieleen , että paloiko rahaa kuinka? Osaa itse laatia budjettia , mitä kustantais
wink.gif

Tervehdys kaikille m1800 kuskeille!

mustemmaksi.
Hinku ajamaan on todella kova  
sport05.gif
. Eiku ulos sulattamaan lumia...
kynttila.gif

Kesää odotellessa!
buttrock.gif

Talviprojekti
Hieno pöörä  
062802jumpie_prv.gif
. Itse olen kaavaillut mattamustalla ja jollain oranssilla. Noi teipit sopii hienosti. Madallus tekee ulkonäköä , mutta itse en aio ( jos saan aikaiseksi mitään ) siihen ryhtyä. Vie aika tavalla pois pyörän suorituskyvystä.
Ihan tuli sit mieleen , että paloiko rahaa kuinka? Osaa itse laatia budjettia , mitä kustantais
wink.gif
Kiitos!

Eihän tällainen omanlaiseksi modifiointi mitään halpaa lystiä koskaan ole.
sad_orig.gif

Maalaus 400,-. Vein osat ja vanteet renkaat päällä liikkeeseen ja he hoitivat kaiken esityön.
Madalluspalikat arvioisin n. 100 euroo sis. rahti ja tulli.
Asennuksen tein ite.
crazy.gif
 Kesti ehkä noin tunnin.
Putket kun vielä löytäis mustana jostain.
Oikeastaan tykkään orkkis putkien mallista niin ehkä niitten maalaaminen vois tulla kyseeseen ens talvena...

Mustasta ja oranssista tuli mieleen että tän vuoden mallistossa taitaa just olla niillä väreillä oleva. Ei mattamustana kylläkään. Todella hyvä väriyhdistelmä.

Lämpenis jo kelit....
sport05.gif

062802jumpie_prv.gif

Pyörän hain eilen ja tänään sitten varsinainen kauden avauslenkki tehty. Hieno oli ajella , mutta kun ainoat vaatteet on nahkaiset , niin ihan hiki ei päässyt tulemaan  
biggrin.gif

Pääsinhän sitä ite myös jo lopulta koittaa uutta härveliä. Eilen ja tänään tullu ajettua vajaa 300 km ja vaikuttaa todella hyvältä pyörältä. Kaveri kävi koittaa ja tiedä vaikka ostaa samanlaisen kamppeen itellekin...
062802jumpie_prv.gif

mustemmaksi.

Putket kun vielä löytäis mustana jostain.
Oikeastaan tykkään orkkis putkien mallista niin ehkä niitten maalaaminen vois tulla kyseeseen ens talvena...
Herra siunaa, siinä on miesten tyyliä.
Mustaa se pitää olla eikä mitään blingblingiä!

Oman mustaus on jo aloitettu keulan kromilapion maalauksella ja ilme parani kerrasta. Vielä kun joskus jaksais loput kiiltävät palikat irrotta.

Mustat putket olis nannaa, mutta mitenkähän se maali niissä pysyiis.
Pitää miettiä.

Pistä kuvia jos moiset saat aikaiseksi.

Joo, tietenkin samaa mieltä mustasta
biggrin.gif
.
Mattana ehkä vielä tyylikkäämpi mutta se vaatii jo hivenen
enemmän töitä.
Täytyy kysäistä joltain ammattilaiselta noista putkien maalaamisesta jos joku lämpöä kestävä maali vois pysyä kiinni...
Nyt on myös Cobra tullut uusilla putkilla 1800r:ään. Löytyy DLP:n valikoimasta.
http://www.directlineparts.com/product.asp?pid=9911&str=290  
Suhkot tyylikkäät ja mustana. Äänipuolta en ole tosiaan vielä kuullut.

No niin nyt mullakin ensimmäiset 30~40km ajettuna, tosin sateessa joten ei vielä oikeen uskaltanut kokeilla kaikkia ominaisuuksia...  
buttrock.gif

Näin äkkiseltään pyöränmitoitus tuntuu olevan tälläselle 190cm pitkälle pitkäselkäselle ja pitkäkätiselle juuri oikea! Tosin mulla on tossa jotkut 2-3cm korotuspalikat raisereiden alla.

Ensimmäinen "modaus" tuli myös tehtyä, eli jo liikkeessä kylmiä tyyppejä ottaessa huomasin että tollanen siro 45:n kenkä ei mahdu oikealle tapille kunnolla, koska jarrupoljin on edessä.
No ei muuta kuin tukeva ote polkimesta ja taivutusta niin johan mahtuu!  
biggrin.gif

Tähän tyyliin, kuvat M109Riders.comista
Ennen
1.jpg

jälkeen
2.jpg

5.jpg

Ja tuli myös asennettua Scorpion SR-i900 hälytin...

Mustat putket olis nannaa, mutta mitenkähän se maali niissä pysyiis.
Ainakin mun kokemusten perusteella kuumankestomaali pysyy oikein hyvin pakoputkessa. Ex Shadowin putkesta maalasin osan, ensin hioin pinnan rikki hienolla hiomapaperilla ja sitten kuumankesto mattamustalla maalaus + kiinni kun kuivat ja käyttö kuumaksi, niin kovettuu vielä hiukan maali.

Edit: Käyristä en mene kyllä takuuseen.

Joo toi poljin moddaus olen tehnyt itsekkin.
Toinen juttu minkä olen tehnyt niin että voi istua vähän taempana oli satula
idea3.gif
. Otin päällysteen irti (takaosa vaan) ja leikkasin pehmustetta pois "takareunasta" enimmäkseen. Muuttui tietenkin kovemmaksi mutta omasta mielestä ei pahemmaksi.
M109riders sivuilta löytää vastauksen kaikkiin ongelmiin/kysymyksiin jos taitaa jotenkin englanninkieltä
bowdown.gif
.

Onko kukaan käyny mittauttamassa meluja esim. Cobran tai V&H:n putkilla. Meneekö läpi. Kuulostaa vaan toi 103dB aika vähäiseltä... Toi orkkisputki on melko säälittävä supsuttaja vaikkakin hyvännäköinen.
nixweiss.gif

Back