Hyi, näyttää ihan japsilta.Eli jotain tällasta:Ihan hienohan se on, mutta itse teettäisin tuon pyöreän valon ympärille toisen valon muotoa vastaavan tarran, vaikka olisi miten kerettiläistä bemaristien mielestä.
Silmälappu
Auttoiko yhtään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi, näyttää ihan japsilta.Eli jotain tällasta:Ihan hienohan se on, mutta itse teettäisin tuon pyöreän valon ympärille toisen valon muotoa vastaavan tarran, vaikka olisi miten kerettiläistä bemaristien mielestä.
Silmälappu
Auttoiko yhtään?
Auttoi paljon.Eli jotain tällasta:Ihan hienohan se on, mutta itse teettäisin tuon pyöreän valon ympärille toisen valon muotoa vastaavan tarran, vaikka olisi miten kerettiläistä bemaristien mielestä.
Silmälappu
Auttoiko yhtään?
Juu. Onpa nerokasta tehdä bemarista 10-v vanha Honda CBR 600 F...Hyi, näyttää ihan japsilta.Eli jotain tällasta:Ihan hienohan se on, mutta itse teettäisin tuon pyöreän valon ympärille toisen valon muotoa vastaavan tarran, vaikka olisi miten kerettiläistä bemaristien mielestä.
Silmälappu
Auttoiko yhtään?![]()
Pelkällä pienellä tarrallako vain se muuttui japsilookiksi?Hyi, näyttää ihan japsilta.Eli jotain tällasta:Ihan hienohan se on, mutta itse teettäisin tuon pyöreän valon ympärille toisen valon muotoa vastaavan tarran, vaikka olisi miten kerettiläistä bemaristien mielestä.
Silmälappu
Auttoiko yhtään?![]()
Korjauskerroin on tiedossa. Se on +20hv japsikikottimiin verrattuna.dynon korjauskertoimia.
Ei teho ole mikään mahdottomuus, mutta tarkoitin kyllä dynamometrissä käytettävää korjauskerroin, jolla huomioidaan vaihteiston häviöt mittauksessa.Korjauskerroin on tiedossa. Se on +20hv japsikikottimiin verrattuna.dynon korjauskertoimia.
Ei kait tuo teho mikään mahdottomuus ole. Vakionakin tuuppaa kauhean voiman.