• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lisää S1000RR uutisia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan hienohan se on, mutta itse teettäisin tuon pyöreän valon ympärille toisen valon muotoa vastaavan tarran, vaikka olisi miten kerettiläistä bemaristien mielestä.
Eli jotain tällasta:

Silmälappu

Auttoiko yhtään?
Hyi, näyttää ihan japsilta.
lookaround_orig.gif

Ihan hienohan se on, mutta itse teettäisin tuon pyöreän valon ympärille toisen valon muotoa vastaavan tarran, vaikka olisi miten kerettiläistä bemaristien mielestä.
Eli jotain tällasta:

Silmälappu

Auttoiko yhtään?
lookaround_orig.gif
Juu. Onpa nerokasta tehdä bemarista 10-v vanha Honda CBR 600 F...

Eli jotain tällasta:

Silmälappu

Auttoiko yhtään?
lookaround_orig.gif
Pelkällä pienellä tarrallako vain se muuttui japsilookiksi? ;)

Imho ihan hyvä oivallus ja kauempaa tuli fiksumman näköinen. On ihan hyvää bisnestä myydä noita 29.95 euroa kpl..

Todella uskottava uutinen, kun kyseinen laadukas julkaisu tekee jutun bemarin ennennäkemättömästä tehosta, mutta ei julkaise vääntö-/tehokäyriä tai dynon korjauskertoimia.

dynon korjauskertoimia.
Korjauskerroin on tiedossa. Se on +20hv japsikikottimiin verrattuna.
Ei kait tuo teho mikään mahdottomuus ole. Vakionakin tuuppaa kauhean voiman.
Ei teho ole mikään mahdottomuus, mutta tarkoitin kyllä dynamometrissä käytettävää korjauskerroin, jolla huomioidaan vaihteiston häviöt mittauksessa.

Tuota bemarin tehoa enemmän kiinnostaa moottorista saatu vääntömomenttin. Siihen tuskin on mitään kummoista parannusta aiempaan verrattuna tullut. Kireimmätkin vaparit jäävät tuonne n. 120-130Nm/1000cc lukemaan.

Tuskinpa tuohon nyt kovin suurta nousua vääntöön on saatu.

Kukaan ei varmaan vääntökuningasta noilla sisäisillä ratkaisulla odottaisikaan...

-Pekka

Back