Tuolla kaukaisessa Norjassa, jossa kelit ovat melkolailla sateisempia ja sumuisempia (jos mahdollista) kuin meillä täällä Suomen suvessa, oli siellä juuri käyneenä näköjään suurimmalla osalla huomioliivit. Kun siellä "paneuduin" asiaan ja liivihemmoja seurailin niin kyllä ne mielestäni erottuvat huomattavasti paremmin kuin pyörän värit tai kypärät (paitsi valkoinen potta, joka on itselläni
ja juuri neonpotta). Varsinkin huonoilla keleillä ero on ainakin minun silmääni kiistaton. Jos jätän outlookin ja muut imagoseikat pois ja otan vain näkyvyys- näkökohdan huomioon( niinkuin tässä on kuitenkin tarkoitus) niin olen varma siitä, että autoilijat huomaavat liiviveikon paremmin; sekä edestä että takaa. Ite lähentelen jo 5kymppiä, joten voihan mulla kyllä alkaa oleen jo tikkuja silmissä..
Norjas on liivipakko kaikilla motoristeillä,eivät vaan jaksa sakkoja antaa turisteille,onneks.
No ilimankos, enpä tuota tiennyt. No, eipä siellä ollut sakon antajiakaan
>>Norjas on liivipakko kaikilla motoristeillä,eivät vaan jaksa sakkoja antaa turisteille,onneks.<<
Ihanko totta, eipä ole kukaan edes kertonu kun olen Norjalaisia motoristeja tavannut, käynyt kokoontumisessa ym...
Ei sillä että se jotain haittais vaikka onkin, pakko.
Empiiristen tutkimuksieni avulla olen sitä mieltä, että paremmin näkyy, tuo huomioliivi,
Pitänee alkaa itsekin pitämään