Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pystynyt. Yritin kyllä, mutta ohjelma ei hyväksynyt liittämistä.Kiitti kivoista kuvista!
Olisitteko vielä vähän suurempina niitä niitä saanu liitettyä![]()
Tänä aamuna viimeksi Kehä I länteen Tre-tien liittymässä tuo tuli todettua. "Joku" jossain aivokopassa sanoi jo hyvissä ajoin että tuo tulee päällä ja eikös kohta blondi tunkenutkin Volgaansa aika vauhdilla, vilkutta, suoraan eteeni. No "varoituksen" johdosta oli jo handu kaffalla ja jalka polkimella niin ei ollut kummoinen suoritus stopata mopoa niin että mamma pääsi ruåtsin kirouksensa kanssa menemään. Vaan kyllä siellä kotilon kopissa tapauksen jälkeen rupesi pää pyörimään niin että ei oikein tiennyt mitä mamma meinaa seuraavaksi. Aikansa vatkattuaan sitten arpoi Kehää pitkin seuraavalle, sisemmälle kaistalle, pois edestäni ja sinne johonkin se sitten jäi, kevyen kaffan kääntöni jälkeenyksi parhaista neuvoista joita sain oli se, että "kun pistät kypärän päähän, niin kuvittele olevasi näkymätön".
Samaa mieltä,xenon-muutossarjan asentamisen jälkeen mielestäniSamaa mieltä AXP:n ja HiTec:n kanssa. Aina on tullut ajeltua mustissa kamoissa ja nykyinen mopokin on musta. Toissa syksynä askartelin xenonit kiinni ja ihan selvästi huomaa autoilijoiden ja muiden tielläliikkujien huomioivan paremmin. Motareillakaan harvemmin jää kukaan siihen vasemmalle kaistalle eteen kukkumaan.
Toi ylläoleva ei oikein auennut mutta siin ei kai ollutkaan mitään mulle. Pointti mun viestis oli että toistaiseksi pidän henkilökohtaisena oikeutenani pukeutua niin kuin haluan. Jos vuonna -79 ostin nahkarotsin ja olen sen kanssa siit lähtien ajanu niin se on mun asiani. Yhtähyvin olisin voinut ostaa Aku Ankan merimiespuvun jos se olis vastannut tarkoitustaan.^Komppaan edellistä,näinhän se on. Ei kaikki huomaa edes hälytyksessä olevaa ambulanssia, mutta vilkut ja sireenit päällä se ajaa siksi että suurin osa sen havaitsee.
Ja ei kai nyt kukaan oikeasti väitä ettei näkyvä vaatetus lisäisi turvallisuutta, ei se edes paljoa tarvitse pilkistää sieltä katteen takaa, kun se jo lisää näkyvyyttä...mutta kun se ei sovi imitsiin että pelastusliivit päällä ajellaan,rispektihän siinä kärsii.
Kova karju ja pyörä, sitten kokonaisuuden pilaa naurettava turvaliivi. Ei kovat jätkät liiviä käytä....vaarallinen harrastus alkaa näyttää liian turvalliselle,vaikka toden perään kyllä niitä alle ajavia autoja silti riittää ei siitä ole pelkoa....mutta jos se liivi vähentää vaikka 10 prosenttia noita alle pyrkiviä ja juurikin se tappava auto on noiden joukossa....kuka tietää....
Itsellä ei liiviä ole, mutta kohta varmaan on....
Juuri näin! Esim. BriteissäTää suomen turvallisuuskeskustelu on mun mielestä vähän vääristynyt.
Täällä mantra on "näkykää!"
Muualla maailmassa ,mitä oon kampanjoita huomannu,se on "katsokaa!"
Johtuiskohan siitä että Urhonkadulla asuu myös hopeinen Octavia...Hopeinen farkku RS Octaviakin toimii hyvin. Kun vielä lasit ovat tummat.Valkoisella farkkumondeolla on kyllä ihan mielenkiintoinen vaikutus aina välillä.Mietin tossa tuon tenavan takia vielä takasivulasien ja takalasin tummennusta. Sitten vois vielä pistää ison navin kojelaudalle.![]()
![]()
Kovasti käy edellä ajavien katse taustapeileissä.![]()
![]()
Samaa ollut itsekkin huomaavinani. Nyt tulee vielä hyvä tilaisuus todeta tämä, kun pitää vaihtaa normipolttimo takaisin siksi aikaa kunnes uusi xenon-polttimo tulee postissa viallisen tilalle.Samaa mieltä,xenon-muutossarjan asentamisen jälkeen mielestäniSamaa mieltä AXP:n ja HiTec:n kanssa. Aina on tullut ajeltua mustissa kamoissa ja nykyinen mopokin on musta. Toissa syksynä askartelin xenonit kiinni ja ihan selvästi huomaa autoilijoiden ja muiden tielläliikkujien huomioivan paremmin. Motareillakaan harvemmin jää kukaan siihen vasemmalle kaistalle eteen kukkumaan.
eteenkiilaamiset moottoritiellä vähentyneet selvästi ja varmaan ne kolmion takaa tulevatkin huomaavat paremmin.Pyörä ja ajovarusteet jostain syystä kaikki mustia.![]()
Mitäs tosta. Vähän mietinki et tuskin sulla mulle mitään. Häristään ku viel on kesäIkirokkariahoittelut,Pechan 1 sivun vikaa viestiä piti kompata, mutta helle sumentanut loputkin ja ketju olikin jo ties missä...