Elikkäs yhteenvetona: 1.Varastetulla tai kilvettömällä pyörällä voi kaahottaa kahtasataa huoletta, koska poliisithan ei seuraa sinua, kun se on "vaarallista". 2.Lähiöissä ja kaupungilla saat myös ajaa kahtasataa, mikäli kykenet siihen, myöskään silloin poliisit ei seuraa, koska muuten vaarantaisivat sivullisten hengen, mitä tietysti se seurattava vetomies ei tee.
hohhoijaa...
No on kyllä surkea yhteenveto
Kun vielä otat ja luet uudestaan tuon mitä kirjoitin, niin kyseessä oli
minun mielipide, joten ensi kerralla tee yhteenvetosi
omista mielipiteistäsi
Mutta hei, kun asut tässä aika lähellä, niin poikkea kahvilla joku ilta,voidaan sitten jutella aiheesta lisää. Tai kun itse olen nastolassa duunissa, niin voidaan istua vaikka nesteellekin kahville tästä keskustelemaan
Mikä tarve muuten sullakin oli taas tuoda tuohon kirjoitukseen toi "vetomies"...?
Näin päin ajateltuna poliisin päässä voi taas liikkua, että se on joku murhamies vieraalla mopolla koska pyrkii pakoon.
Jos taas vetomiehellä pyörii päässä "jos se ei sittenkään nähnyt, painanpa pakoon" niin pysähtyisikö kukaan koskaan jos posliinit ei perään lähtisi?
Aika kauas menee ajatus, jos pitää ajatella että joo joku murhamies siinä iskee mopolla karkuun... Tällä nyt tarkoitan juuri tuota vihti videota, muihin tilanteisiin en ota kantaa.
Eikä pyörinyt tuollakaan päässä, että jos ne ei nähnytkään sitä kilpeä... Heppu kun lähes pysähtyy siinä risteyksessä...
Oli saanut vaan "oikosulun" että jos ajaakin karkuun, niin selviää ilman mitään... Ja EI en puolustele tuota kaveria, idioottimainen karkuun ajo, mutta sitä on myös tuo takaa-ajo.
Kuten sanottu, jos kilpi on nähty ja tuntomerkit tiedossa, niin kyllä ne tiedot sinne autoon aika nopeasti saa. Siinä voi sitten tehdä sen yhteenvedon, kannattaako alkaa ajamaan takaa vai mennä kotiportille odottelemaan.