• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Liikennekuolemat vähenivät alkuvuonna

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Salmon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonni, ehkä ihminen on sittenkin oppimiskykyinen yksilö??
smile_org.gif

ja sitten vähän päivitystä tilastoihin hs

kuitenkin 24 moottoripyöräilijää tänä vuonna  
sad_orig.gif
,
vaikka alkukaudesta näytti paljon paremmalta

mikäs oli tilasto viime vuonna?

sad_orig.gif
,
Mopoilukin tuntuu olevan "vaarallista". Ihan vaan vihjeenä kerron, että JUST ÄSKEN kävin ostamassa itselleni Forcefieldin selkäpanssarin, vaikka ajokauteen onkin aikaa. Onpahan sekin valmiina lähtöön, kun sesonki saa ja minä en!
wink.gif
tounge.gif

sad_orig.gif
,
Mopoilukin tuntuu olevan "vaarallista". Ihan vaan vihjeenä kerron, että JUST ÄSKEN kävin ostamassa itselleni Forcefieldin selkäpanssarin, vaikka ajokauteen onkin aikaa. Onpahan sekin valmiina lähtöön, kun sesonki saa ja minä en!  
wink.gif

tounge.gif
joo sama on itselläkin mielessä.on vielä lahjakortti tonne Reliatec:iin,jos sen sijoittais Forcefieldiin.
onkos se muuten miten paksua tavaraa,lähinnä mietin että tarviiko takin olla megatuulipuku että sen saa sinne alle mahtumaan

sad_orig.gif
,
wink.gif

tounge.gif
Mitäs tuommoinen kustantaa?? Ollut itselläkin mielessä..

(Kai sen googlettamalla sais selville, mutta google/wikipeadia tappaakin keskustelut..
tounge.gif
)

Back