Salmon
Ugalabugala
tuollainen
uutinen saittui kohdalle. jotain hyviäkin uutisia joskus.
uutinen saittui kohdalle. jotain hyviäkin uutisia joskus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
..toivo elää..Nonni, ehkä ihminen on sittenkin oppimiskykyinen yksilö??![]()
Mopoilukin tuntuu olevan "vaarallista". Ihan vaan vihjeenä kerron, että JUST ÄSKEN kävin ostamassa itselleni Forcefieldin selkäpanssarin, vaikka ajokauteen onkin aikaa. Onpahan sekin valmiina lähtöön, kun sesonki saa ja minä en!ja sitten vähän päivitystä tilastoihin hs
kuitenkin 24 moottoripyöräilijää tänä vuonna,![]()
vaikka alkukaudesta näytti paljon paremmalta
joo sama on itselläkin mielessä.on vielä lahjakortti tonne Reliatec:iin,jos sen sijoittais Forcefieldiin.Mopoilukin tuntuu olevan "vaarallista". Ihan vaan vihjeenä kerron, että JUST ÄSKEN kävin ostamassa itselleni Forcefieldin selkäpanssarin, vaikka ajokauteen onkin aikaa. Onpahan sekin valmiina lähtöön, kun sesonki saa ja minä en!ja sitten vähän päivitystä tilastoihin hs
vaikka alkukaudesta näytti paljon paremmalta![]()
![]()
Mitäs tuommoinen kustantaa?? Ollut itselläkin mielessä..Mopoilukin tuntuu olevan "vaarallista". Ihan vaan vihjeenä kerron, että JUST ÄSKEN kävin ostamassa itselleni Forcefieldin selkäpanssarin, vaikka ajokauteen onkin aikaa. Onpahan sekin valmiina lähtöön, kun sesonki saa ja minä en!ja sitten vähän päivitystä tilastoihin hs
vaikka alkukaudesta näytti paljon paremmalta![]()
![]()
Näytti shopissa kustantavan 119€Mitäs tuommoinen kustantaa?? Ollut itselläkin mielessä.
Just tuon 119 ja tämä Forcefield sopii myös lasketteluun eli kaksi kärpästä plätsähti kerralla!Näytti shopissa kustantavan 119€Mitäs tuommoinen kustantaa?? Ollut itselläkin mielessä.