• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lidl - tuo motoristin kauppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sytky
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos akkulaturi maksaa 6.90€ niin kyllä se kannataa ostaa vaikkei koskaan tarvitsisi. Jos olisi jättänyt ostamatta, niin varmasti olisi tullut mokomalle käyttöä alta aika yksikön jostain yöpakkasesta tms. johtuen.
tounge.gif

smile_org.gif
Hieman huvittaa tämä "pyörivä lumipallo"-ilmiö Ei kukaan tunnu muistavan että oikeesta MP-tarvikekaupasta saa laatukamaa nykyään jopa halvemmalla kuin mitä nuo Lidlin ovat.
On taas Sulo Wilen epidemia rantautunut Suomeen
biggrin.gif
Voi kuule
smile_org.gif
Kyllä ainakin omalta osin kaikki ostokset oli tarkkaan harkittuja. Olen jo vuosia käyttänyt mm. Lidlin ajohuppuja. ne on paljon parempia kuin mitä olen mopokaupoista ostanut.

Mistä muuten tiedät ettei Lidlin moposälä ole laatukamaa siinä missä mopokauppojen vastaavat?
Viime vuonna ostamani tankkilaukkukin on ollut erittäin pätevä ja 25e hinnallaan 1/3 mopokaupan hinnasta.

Hyvä vain että tulee tänne kipukynnyshinnoittelumaahan kunnolla kilpailua vaikka Lidli silti kyllä rokottaa Suomalaisia ihan toiseen malliin kuin Sakuja. Ei tänne isot ketjut kuten Bauhaus tekisi isoja halleja jos eivät odottaisi kunnon katteita.

Aikamoinen järkytys oli kun kaivoin M-kokoiset kalsarit paketista. Näytti sopivan ehkä noin metriselle lapselle. Kyllä ne kuitenkin venyi päälle laittaessa ja oli ihan sopivat. Paidassa on kohtuuttoman pitkät hihat (tai sitten miulla on kohtuuttoman lyhyet kädet
biggrin.gif
)
Jeh, piti ääneen nauraa, kun kiskaisin L-kokoisen paidan päälle ja hihoihin melkein kompastui
biggrin.gif
On meinaan hihassa PITUUTTA! Mulla on melkoiset apinan kädet ja silti oli 15 cm ylimääräistä kangasta kämmenen päällä ja kyynärpäävahvikkeet ranteen ja kyynärpään puolivälissä. Onneksi tuo on niin elastista, että hihaa voi hieman vetää ylemmäs ja ruttuun, että saa kyynärpäävahvikkeen kohdalleen. Veikkaan, että M-kokokin olis riittänyt, mutta silloin kudelman päällesaaminen olisi varmaan ollut vielä lähempänä kondomin pukemista kuin nyt. Vaikuttavat asiallisilta kamppeilta ja oletettavasti viileän oloiset helteellä. Vuosi sitten mukaan tarttui pyörän peite, kypärähuppu, sukat ja langallinen kypäräpuhelinmalli. Nyt otin vielä toisenkin hupun itselle ja kullalle ikioman.

PPK

Itse ostin pari vuotta sitten ajohanskat liidelistä, maksoi jotain 25e ja tais olla vielä jotkin 3M hanskat, ei mitään moittimista!
Ja kaiken lisäks vielä lämpimätkin...

Tulipa sitä haettua sitten tämän kirjoittelun kannustamana tuolta tavaraa.
Sukat. Laturi. Pyörän pressu. EA laukku, ja vyölaukku.

Ilmeisesti tosin tyrin tuon pressun kanssa. Ostin L koon, kun hieman tulkitsin väärin tuon mittoja siinä paikan päällä. Ilmeisesti L on hippasen turhan kookas tuommoisen R6Rä:lle?

Ainiin. Maxituplan ostin kans, mut siitä ei puhuta mitään, kun pitäis päästä kesäkuosiin. Hyshys.
wink.gif

062802moto_prv.gif

Pitihän sitte munkin käydä tutkailemassa tarjontaa. Mukaan lähti EA-pakkaus, sukat ja bandana. Sadeasun olisin vielä halunut, mut ku ei ollu kuin xl-kokoja (teltta mulla jo on), joten se siitä sitten. Saappaita myös kattelin, mutta ei ollut mun kokoa, ja näyttivät aikas leveälestisiltä, jotta tokko olis olleet hyvät vaikka olis koko löytynytkin. Sama juttu hanskojen kanssa; aivan liian isoja. Tuli sellanen tunne, että Liidelissä ajatellaan, että vaan äijät ajelee prätkällä.  
veryangry.gif

Paljon oli ainakin vielä eilen Pakilan Liidelissä kamaa jäljellä, jos vielä tänään kävis tsekkaamassa sen takkilaukun, kun sitä on täällä hyväx kehuttu.

Ilmeisesti tosin tyrin tuon pressun kanssa. Ostin L koon, kun hieman tulkitsin väärin tuon mittoja siinä paikan päällä. Ilmeisesti L on hippasen turhan kookas tuommoisen R6Rä:lle?
Voinee sen vaihtaa M:ään jos lillistä vielä löytyy, muuten liian pitkää peittoo lyhentänee ompelukoneella päästä, tikkaukset renkaan kohdalta tuskin haittaa jos vähän "vuotaa"...

L -koko on just sopiva 535 Viragoon.

smile_org.gif

Täytyisi kai vaivautua ss-markettiin katsomaan kalsarisettiä, mutta osaako kukaa valaista, mitä kokoa 188cm/103kg snadisti fläsän motoristin kannattaisi hamuta.
ps. Jep minulla on apinan kädet ja perse matalalla
crazy.gif

Pitipäs itekin käydä tuolla "motoristin" kaupassa. Matkaan tarttui alusasu, tankkilaukku, kypärähuppu ja kengät.
062802jumpie_prv.gif

Piti vielä käydä ensiapulaukku ostamassa...

Ai niin, viime vuonna ostin jo pyörän suojapeitteen, jarrulevylukon ja riimulukon.

Mitä ootte mieltä noista Lidlin hanskoista (24,99€), ovatko sen arvoset että kandee ostaa, vai pitäiskö maksaa vähä enemmän ja ostaa jostai merkkiliikkeestä?
omg.gif

Voisihan jostain saada tuollakin hinnalla jotku tarjouksessa olevat merkkihanskat..
wink.gif
eeeikös...

Hassua kun juuri on monessa keskustelussa haukuttu Bilteman halpaa ja huonoa MP-kamaa. Nyt monet ovat innoissaan Lidlin tarvikkeista, jotka tulevat varmaankin samoilta toimittajilta?  
nixweiss.gif

Hyvältähän nuo kädessä tuntuivat,ja onhan niitä(kin) kehuttu täällä kovasti!Ajattelin käydä itekkin investoimassa niihin,on ainakin varahanskoina ellei muuta
thumbs-up.gif

Back