• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Letka-ajo ja onnettomuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TwinTenox
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No eipä ole keskustelun taso päässyt ainakaan nousemaan täällä sitten viime vierailuni. Ehkä piipahdan taas ensi kesänä. Turvallista kesää kaikille!

Ja Moottori-lehden ensi vuoden kesäkuun numerosta voi sitten lukea(tutkintalautakunnan raportista) ne faktat tästäkin kuolinkolarista .

Joo, en usko että luen sitä. Tämä tuli vahingossa katsottua, kun en yleensä katso. Kun toiset haluaa spekuloida toiset ei, sitten on vielä näitä trollaajia, no onhan se hauskaa luettavaa.

Jos mulle jotain joskus, niin saa ihan vapaasti spekuloida ja kaivaa romukasaa. Ainut mikä vois mua jurppia on että joku meinais et kännssä olisin ajanu. Sitä en sulattais, muuten antaaa laulaa.

Sitä minäkin..Sitä varten nämä foorumit on. No tietysti jos joku haluaa kommentoida niin kommentoi.
Mutta yleensä näissä on "haukkumista", kunnon sarkasmia. No jokainen skriivaa kuin skriivaa.

PS olen pahoillani kun tartuin tähän..Mutta ihmetytti vähän tämä esim:blink::blink:
GSXman1400 sanoi:
No eipä ole keskustelun taso päässyt ainakaan nousemaan täällä sitten viime vierailuni. Ehkä piipahdan taas ensi kesänä. Turvallista kesää kaikille!

SK:n yleisönosastolta / tekstareista on voinut rivien välistä lukea, että tien kunnolla on ilmeisesti ollut osuutta kolarissa. Ja kävihän tässä sitten likimain pahin mahdollinen.

Back