Hammurab
TappisMC
Motoristi1958 sanoi:Lait kutsu, sovitaan pää sitten. Semmonen 150 - 200 km ja hienoa mutkaa ja maisemaa.![]()
Noille huitteille joo lenkin pituus, käyn koeajamassa vielä tuosta yhden lenkin ennen kuin kutsun laitan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Motoristi1958 sanoi:Lait kutsu, sovitaan pää sitten. Semmonen 150 - 200 km ja hienoa mutkaa ja maisemaa.![]()

Go-Za sanoi:Niin... myönnetään! Mutta paikallaan ja käytännössä ilman mitään vaurioita...
.Hammurab sanoi:Letkailuun tekisi mieleni osallistua, harmi vaan ettei tässä Lahden nurkilla tunnu moista toimintaa olevan...

Seventy5 sanoi:Tai sitten Tampereen äijät alkaa koukkailee vähän tähän suuntaan, niin pääsis mukaan!![]()

LaMasquerade sanoi:Päijänteen vois tässä taas jossain vaiheessa ainakin kiertää.. pääsee sit halutessaan Jkylän seudulta/Lahdesta messiin. Näitähän on ennenkin vedelty kimpassa.. Mulla taitaa tosin seuraava letkan veturointi mennä tonne heinäkuun puolen välin jälkeen lomareissun vuoksi..
PS. ^ Toi kahden päivän PK kiinnostais kyllä!![]()

Liinu sanoi:Mä kierrän Päijänteen 13.7.13 jos Kirppu selviää hengissä rautaperseilystä![]()

JMH sanoi:P.S. Olikos riisorilla puhetta kahden päivän PK:sta täksi vuodeksi? Se ois sitten varmaan viikonloppuna, niin ois hyvät mahkut ehtiä.
Mutta miksei joku 2-päiväinenkin joskus. Aika reippaasti enemmän vaan järjestelemistä sellaisessa; ilmoittautumiset, majoitusten järkkäilyt, ennakomaksut yms. Mut mietitään.Joo, Tour de Päijänne vedetään ilman muuta tänäkin kesänä (tämä siis starttaa PK-seudulta). Hyvin vois keräillä muilta paikkakunniltakin halukkaita mukaan.LaMasquerade sanoi:Päijänteen vois tässä taas jossain vaiheessa ainakin kiertää.. pääsee sit halutessaan Jkylän seudulta/Lahdesta messiin. Näitähän on ennenkin vedelty kimpassa..
Sama vika, heinäkuun puolivälin paikkeilla suunnitellaan taas näitä kotimaan reissujaLaMasquerade sanoi:Mulla taitaa tosin seuraava letkan veturointi mennä tonne heinäkuun puolen välin jälkeen lomareissun vuoksi..![]()
Menee ja tulee Lahden läpi, niin ihme jos ei Lahdesta muita kuin meikä.riisor sanoi:Joo, Tour de Päijänne vedetään ilman muuta tänäkin kesänä (tämä siis starttaa PK-seudulta). Hyvin vois keräillä muilta paikkakunniltakin halukkaita mukaan.
Sama vika, heinäkuun puolivälin paikkeilla suunnitellaan taas näitä kotimaan reissuja![]()
Kun vaan tietää ajoissa.
-Anu- sanoi:Jos vaikka tänä vuonna pääsis ekaa kertaa riisorin Päijänne-ajoon... Kun ei vaan osuis ratapäivien päälle...![]()
LaMasquerade sanoi:Jos toi heinäkuun vimonen viikonloppu unohdettais ainakin, siinä kun sais mukavasti pe-su sekä Kemoran että Botnian ajettua..
13.7. on hyvä päivä kiertää Päijänne... Kaikki muut orggilaiset on silloin PK-seudulla metsästämässä yli tuhannen euron palkintoja ja pelaamassa pokeria!!Liinu sanoi:Mä kierrän Päijänteen 13.7.13 jos Kirppu selviää hengissä rautaperseilystä![]()
Kukas muu sen letkan nopeuden määrittää kuin veturi??
Ryhmäpaine on noissa hitaammissa letkoissakin todella kova, ja turhan usein ensikertalaiset yrittää ajaa muiden mukana omien kokemuksiensa ja taitojensa vastaisesti.
troni sanoi:Tietysti ihmettelin, mutta tyhmyyttäni vetelin samaa vauhtia kun pyörällä pääsi. Kolmas kerta riitti.
Monessa paikassa venattiin jopa vartti takaa tulijoita, miksiköhän.
Varmaan jokainen vastaa omasta ajostaan, mutta kyllä veturin kannattaa olla kommentoimatta vauhteihin, jos ei itse sitoudu kutsuunsa.