Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täysin ilman sarvia ja hampaita, pakko todeta että näin kävi.Juska2000 sanoi:Luulen että osa kommenteista karkoittaa kyllä sellaisetkin ketkä eivät ole ennen letka-ajeluun osallistuneet..![]()

Kaff sanoi:Ihan mielenkiinnosta kyselen, että millaista kalustoa .ORG-letkoissa on? Onko esim customeja/ +30vee pyöriä edustettuna vai koostuuko letkat sport / sport tourer -pyöristä?
Onpas. Kävinhän mä jokunen viikko sitten.LaMasquerade sanoi:Ihan veteraanipyöriä ei oo ollut
PoS sanoi:Onpas. Kävinhän mä jokunen viikko sitten.
Kaff sanoi:Ihan mielenkiinnosta kyselen, että millaista kalustoa .ORG-letkoissa on? Onko esim customeja/ +30vee pyöriä edustettuna vai koostuuko letkat sport / sport tourer -pyöristä?
Turder sanoi:On siellä pk:lla kakspuolikaskin mennyt ihan sujuvasti, ja täystehopiikilläkin joku syötti menemään, mitä nyt suorilla vähän jäi![]()

Silver Bride sanoi:Täysin ilman sarvia ja hampaita, pakko todeta että näin kävi.Taidan sittenkin vielä hetken ajella yksin/kaksin/kolmin ja ehkä loppukesästä tulen sabotoimaan jonkun letkan menoa...
![]()
Ville_83 sanoi:No ei nyt nettikirjoittelun perusteella kannata hauskanpitoa lähteä skippaamaan. Käyt jossain letkassa toteamassa itse tilanteen. Itte aloittelin letkailut viime vuonna alle 5000 kilsan prätkäilykokemuksella ja hyvin pysyin matkassa mukana. Ihmisillä on intterwepissä tapana aina liioitella asioita. Toki letkailu ei kaikille sovi, mutta turha sitä vauhtia on pelätä. Kuten todettua, itsehän sitä sen nopeuden määrää ja jos Orgin letkoissa ei tunnu ollenkaan pysyvän vauhdissa mukana, on pyörän käsittelyssä kyllä jotain pahasti vialla. EAK tai Ajotaitokoulutuksilla tuokin hoituu kuntoon.

GuessWho sanoi:Tosin siinä välissä mutkilla aika moni tonninenkin otti kunnolla kuokkaansa....![]()

Ville_83 sanoi:jos Orgin letkoissa ei tunnu ollenkaan pysyvän vauhdissa mukana, on pyörän käsittelyssä kyllä jotain pahasti vialla.
Muutaman vuoden takaa muistuu mieleen yksi Ariel josta kerran murtui runkokin kesken ajon.Kaff sanoi:Ihan mielenkiinnosta kyselen, että millaista kalustoa .ORG-letkoissa on? Onko esim customeja/ +30vee pyöriä edustettuna vai koostuuko letkat sport / sport tourer -pyöristä?
GuessWho sanoi:On kaksi erilaista tapaa nauttia letka-ajelusta:
1) pääasia on saada putputtaa jonossa ja nauraa kahvikupin äärellä hyvien kavereiden kanssa
2) pääasia on saada runtata toisten etukäteen suunnittelemaa laatumutkaa ja nauraa kahvikupin äärellä hyvien kavereiden kanssa
mulle ei toi ykkönen nappaa laisinkaan, kakkonen sen sijaan yksi parhaita moottoripyöräilyn esiintymismuotoja.
Bone sanoi:Sehän on vähän kuin..... noh.... jääköön sanomatta
PS. Rata-ajo piikillä, kovalla tai hiekalla, on taas ihan toinen juttu.

räme sanoi:Kyllä se niin menee että
1. ripeämmät fiilistelijät eteen
2. risteykset merkataan
3. näköyhteys edelläajavaan ei välttämätöntä
Näin kun toimitaan niin letkailu palvelee kaikkia parhaiten.
Siis mua jollain härskillä tavalla kiinnostaisi ostaa hupipeliksi joku täystehonen 2 tahtinen kevari. Kun niitä saisi jopa alle 800€. Ongelmaksi muodostuu se iänikuinen pikku juttu.. Vakuutukset, 800€ leikkikaluun 600€ liikennevakuutus per vuosi?Turder sanoi:PK goes 125cc vaan tuotantoon![]()
Tästä tulikin mieleen vielä yksi aspekti, joka tässä usein ohitetaan. Tämä ei nimittäin ole mikään joko tai juttu, niin että toisilla letkoilla tulee katkoja ja toisilla ei.yason sanoi:Jos taas tykkää fiilistellä letkassa toisten pakokaasuja, niin tuon kolmoskohdan takia kannattanee etsiä sellainen letka, joka ajaa letkassa. Ne mutkathan voi samalla vaivalla ajella yksinäänkin, jos oman ajotyylin, -taidon tai sakkoallergian takia ei muita näe kuin tauoilla ja letkaa kerätessä.