No jos minäkin sitten tulisin.
Pienellä varauksella, koska oon lauantaina Sonispherefestarella Poris. Jos pitää liikaa
Pienellä varauksella, koska oon lauantaina Sonispherefestarella Poris. Jos pitää liikaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on tällä viikolla iltavuoro, että keskellä viikkoa ei osaltani onnistu^Voitasko sopia joku uus tapaaminen? Me oltiin viikonloppu Tampereella polttareissa, muuten oltas oltu ehdottomasti paikalla..
Kuortaneentiellä onkin niitä mutkia vähän vähemmän. Taas meinasi itäsuomalaisen yllättää epäusko kun Botniaringiltä kotia päin ajellessa sai Seinäjoeltä eteenpäin syöttää viivasuoraan niin pitkään että ihan hyvät tirsat olisi kerennyt ottaa. Yhden sortin nähtävyys toki nämä suorat tietkin kun harvoin käyTos on kans tiukkoja mutkia oleva pikku pätkä sjoen seudulla.
On vaan turhan lyhyt ja paljon asutusta tien varrella, saa varoa ettei joku tulee eteen. Muuten mukava pätkä.Tos on kans tiukkoja mutkia oleva pikku pätkä sjoen seudulla.
Tuo tie on ihan mukava päristellä läpi, mutta ainoo miinus on tosiaankin ne talot jotka on aivan tiessä kiinni. Tuomikylänkin EK on ihan kiva joskin siellä on sama ongelma että talot on hyvissä mutkissa aivan tien vieressä. Silti joutuu aian joskus hiemanOn vaan turhan lyhyt ja paljon asutusta tien varrella, saa varoa ettei joku tulee eteen. Muuten mukava pätkä.Tos on kans tiukkoja mutkia oleva pikku pätkä sjoen seudulla.
ookko saanu päihinjoo vois olla et ennen kahta startti ni ei menis oikein illoille..
tarkotus lähtee kyllä ajeleen..pienel varaukselk, jos kypärä mahtuu jo tuolloin päähänpieni äksitentti tos alkuviikost![]()
![]()