Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli asenteella mennään. oikein.Olisko klo. 15.00 nesteellä?? Mulle on oikeestaan ihan sama mennäänkö aamulla, päivällä vai yöllä. Kelilläkään ei hirveesti ole väliä kuhan ei ihan kaatamalla sada![]()
Mulle kävis aina tuo yöaika.Olisko klo. 15.00 nesteellä?? Mulle on oikeestaan ihan sama mennäänkö aamulla, päivällä vai yöllä. Kelilläkään ei hirveesti ole väliä kuhan ei ihan kaatamalla sada![]()
Ota emäntä mukaan!Täältä sjoelta en oikein tunnekaan ketään motoristeja, joten mieluusti tutustuisin, kun on vähän tylsä yksikseen ajella, tai emmännän kanssa.
Mukaan vaan sunnuntaina!Mä voisin muuten kans osallistua yhteisiin ajoihin, mutta oon sellanen nössö, että ajelen erittäin mielelläni reilusti alle 10km/h yli rajoituksen maantiellä.. eikä toi mun laama kyllä oikein kovaa edes kulje.. en tykkää oikein jäädä porukasta jälkeen..
Itse en saa emäntää mukaan ajelulle, kun se ei mahdu enää mahansa kanssa takapenkille... 8päivää laskettuun aikaan enää![]()
juu..sekaan vain..homma hoidetaan siten et joka tyylillä voi osallistua.Mukaan vaan sunnuntaina!Mä voisin muuten kans osallistua yhteisiin ajoihin, mutta oon sellanen nössö, että ajelen erittäin mielelläni reilusti alle 10km/h yli rajoituksen maantiellä.. eikä toi mun laama kyllä oikein kovaa edes kulje.. en tykkää oikein jäädä porukasta jälkeen..
Itse en saa emäntää mukaan ajelulle, kun se ei mahdu enää mahansa kanssa takapenkille... 8päivää laskettuun aikaan enää![]()
sanomattakin selvää et takapenkkiläiset kans mukaanOta emäntä mukaan!Täältä sjoelta en oikein tunnekaan ketään motoristeja, joten mieluusti tutustuisin, kun on vähän tylsä yksikseen ajella, tai emmännän kanssa.Mulla sama homma, eli olis kiva tutustua Seinäjoen porukkaan!![]()
Mä olisin tosi mielelläni mukana kaikissa jutuissa mitä järkkäilette ku vaan työt antaa periks. Tosiaan ite vaan joudun istuun kyydissä ku ei oo vielä korttia, sen hankinta menee varmaan ens kesälle..