• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lenkkipätkiä Seinäjoen ympäristössä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiituli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
voi perkule.
torstai itselläni ylityöpäivä, joten se oli siinä...
tuottaisiko ongelmia vkl. esim su.

itsellä keskiviikkoon asti vapaata..pe-ilta ja tot.näk. la-iltakin kuluu vauhtiajojen musatarjontaa seuraten
cool.gif
eli siin mieles ei probleemaa..keskustelua vain kehiin...

itsellä to ja pe. ylitöitä, eli -no life
la maanpäälliseen helvettiin, eli IKEAAN.
su vapaa.
ensi viikko iltavuoro

Torstai ei onnistu, sunnuntaista ei tietoa. Voi olla, että lauantaina  
033102beer_1_prv.gif
, jos ei  
033102beer_1_prv.gif
niin sitten sunnuntaina  
062802moto_prv.gif

Kuin myös ens viikko iltaan.

Niin ja tosiaan hyvin sä vedit, just sitä vauhtia mitä sovittiin! Sanotaan nyt vaikka B.

Edit: Näyttää näin ruudulta katottuna hyvältä reitiltä toi Tuppervaarin reissu.

Toi tuppervaarin ehottama reitti on kyllä aikas mukavaa tietä.
Tuo Lehtimäeltä Alajärvelle menevä pikkutie (h ja i kohta ja se koko tie, on mukava pätkä, oon sitä parikertaa ajellu, ku oon kotosin Soinista.) Muutenkin on mukavia pieniä teitä, ja maistematkin ihan kohdillaan =) Että ei muutakun mennään ajelemaan! Täältä sjoelta en oikein tunnekaan ketään motoristeja, joten mieluusti tutustuisin, kun on vähän tylsä yksikseen ajella, tai emmännän kanssa. Niin ja jos jollakin olis autotallis senverran tilaa että vois ketjut käydä kiristää niin voisin huomenna päivällä kävästä, ku ei oo sellasia työkaluja tääl.

alustavasti mulle sopii sunnuntai säävarauksella tietty.
ehdotuksia kellonajasta?
reitti näyttää mukavalta, jotain pätkiä siitä ajanutkin...

ps. onko tuppervaari seinäjoelta vai joistain lähikunnista?

Olisko klo. 15.00 nesteellä?? Mulle on oikeestaan ihan sama mennäänkö aamulla, päivällä vai yöllä. Kelilläkään ei hirveesti ole väliä kuhan ei ihan kaatamalla sada
thumbs-up.gif

Olisko klo. 15.00 nesteellä?? Mulle on oikeestaan ihan sama mennäänkö aamulla, päivällä vai yöllä. Kelilläkään ei hirveesti ole väliä kuhan ei ihan kaatamalla sada  
thumbs-up.gif
Mulle kävis aina tuo yöaika.  
tounge.gif
21.00 eteenpäin ei olla kotosalla niin hirveesti kaipuulla. Liikaa pieniä ipanoita ja rouva ei päästä kun niitten perään pitää kattua ja lisää vaan on tulossa elokun puolivällissä.

Täältä sjoelta en oikein tunnekaan ketään motoristeja, joten mieluusti tutustuisin, kun on vähän tylsä yksikseen ajella, tai emmännän kanssa.
Ota emäntä mukaan!
smile_org.gif
Mulla sama homma, eli olis kiva tutustua Seinäjoen porukkaan!
Mä olisin tosi mielelläni mukana kaikissa jutuissa mitä järkkäilette ku vaan työt antaa periks. Tosiaan ite vaan joudun istuun kyydissä ku ei oo vielä korttia, sen hankinta menee varmaan ens kesälle..

Mä voisin muuten kans osallistua yhteisiin ajoihin, mutta oon sellanen nössö, että ajelen erittäin mielelläni reilusti alle 10km/h yli rajoituksen maantiellä.. eikä toi mun laama kyllä oikein kovaa edes kulje.. en tykkää oikein jäädä porukasta jälkeen..

Itse en saa emäntää mukaan ajelulle, kun se ei mahdu enää mahansa kanssa takapenkille... 8päivää laskettuun aikaan enää
smile_org.gif

Mä voisin muuten kans osallistua yhteisiin ajoihin, mutta oon sellanen nössö, että ajelen erittäin mielelläni reilusti alle 10km/h yli rajoituksen maantiellä..  eikä toi mun laama kyllä oikein kovaa edes kulje..  en tykkää oikein jäädä porukasta jälkeen..

Itse en saa emäntää mukaan ajelulle, kun se ei mahdu enää mahansa kanssa takapenkille...  8päivää laskettuun aikaan enää
smile_org.gif
Mukaan vaan sunnuntaina!

Mieli tekisi... täytyy sunnuntaina päättää, että missä olen silloin
smile_org.gif

Seinäjoella oon asunut jo 6 vuotta, mutta kavereita ja tuttuja on vain kourallinen, mieli tekisi lisääkin..

Mä voisin muuten kans osallistua yhteisiin ajoihin, mutta oon sellanen nössö, että ajelen erittäin mielelläni reilusti alle 10km/h yli rajoituksen maantiellä..  eikä toi mun laama kyllä oikein kovaa edes kulje..  en tykkää oikein jäädä porukasta jälkeen..

Itse en saa emäntää mukaan ajelulle, kun se ei mahdu enää mahansa kanssa takapenkille...  8päivää laskettuun aikaan enää
smile_org.gif
Mukaan vaan sunnuntaina!
juu..sekaan vain..homma hoidetaan siten et joka tyylillä voi osallistua.

ideana et jätetään ojanpyöntäreet kyntämättä
062802moto_prv.gif

ps. onnee nyt jo etukäteen perheenlisäyksistä
062802jumpie_prv.gif

Täältä sjoelta en oikein tunnekaan ketään motoristeja, joten mieluusti tutustuisin, kun on vähän tylsä yksikseen ajella, tai emmännän kanssa.
Ota emäntä mukaan!
smile_org.gif
Mulla sama homma, eli olis kiva tutustua Seinäjoen porukkaan!
Mä olisin tosi mielelläni mukana kaikissa jutuissa mitä järkkäilette ku vaan työt antaa periks. Tosiaan ite vaan joudun istuun kyydissä ku ei oo vielä korttia, sen hankinta menee varmaan ens kesälle..
sanomattakin selvää et takapenkkiläiset kans mukaan
smile_org.gif

Back