• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lenkkipätkiä Seinäjoen ympäristössä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiituli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
oikeesti se on ruma.
sain kuningasidean 1,8 promillen humalassa maalata ton kampeen mattamustaksi.
tuli sitte poijat TODELLA ruma, mutta menee lujaa radalla
wink.gif
Maalasikko edes kolinakannulla?

olisiko sitten intoa käydä ajelulla mainituissa paikoissa yms. säävarauksella
huomenna klo 17 aakkosmarketilla?

Nojuu, kyl se varmasti ainaki mulle sopiis toi 17.oo paremmin..
minä kurvaan paikalle semmosel pienellä ja vihreellä kawalla niin jos näkyy niin kättä pystyyn
smile_org.gif
5532_1167940953100_1065215544_517184_381992_n.jpg

Onko kukaan Seinäjoelta?
Missäpäin käytte ajelemassa? Loppuu ideat kesken..
Ehdotelkaa jotain mutkapätkiä tästä lähiseudulta.
smile_org.gif
siinä rintajoupin kupees ehkä paras eteläpohojalaanen mutkapätkä.tosin se on kyl kiertoliittymä  
tounge.gif
mutka ku mutka ku muit ei oo..

kandee tulla pikkasen tänne järviseudulle päin ja kohti kuusiokuntia  
smile_org.gif

ohan siin seinäjoenki kupees muutamia..harmillisesti vain enimmäkseen 60 km/h alueita.

ps..jos kiinostuneita ni joutaahan oppaax..mut ihan normivauhtia..eli ei oo tiketti vaaras
062802moto_prv.gif

Eli 17.00 abc:llä huomenna.
Ihan hyvää keliäki on luvattu!  
lookaround_orig.gif

Mulla on oranssi zeta!!  
biggrin.gif

ps. ..ja mukaanhan mahtuu vielä jos joku epäröi!  
wink.gif

tv: nyk. Rumalla mattamustalla entisellä rumalla kultaisella vtrllä ajeleva
sad_orig.gif
Äläs nyt.. Se on pääasia, että on se pyörä. Ei kai sillä väliä millä sitä ajelee  
sport05.gif
oikeesti se on ruma.
sain kuningasidean 1,8 promillen humalassa maalata ton kampeen mattamustaksi.
tuli sitte poijat TODELLA ruma, mutta menee lujaa radalla
wink.gif
Äläs nytte, mun pyörä hakkaa sun pyörän mennentullen rumuudessa
biggrin.gif

Mutta ompas mullakin toiset katteet, jotka kaipaa vain maalia, ei siitä varmaan kovin hyvä tule, kun suunnittelin itse ruiskuttavani ne, mutta tuleepa sitte oman näköönen.

Kiva, että seinäjoella on enemmänkin pyöräilijöitä, harmi, että tämä viikko iltavuorossa töissä, niin ei jouda oikein ajelemaan
sad_orig.gif

Jos ei mitään muuta tekemistä ole, mutta vain vähän aikaa, niin tämä on aina mainio lyhyt rinki
http://maps.google.fi/maps....66&z=11

Tuonhan voi näppärästi pidentääkkin näin:
http://maps.google.fi/maps....33&z=12

Lyhyitähän pätkiä noi on ja varmaan jokainen ajanut sata kertaa, mutta laitoimpahan nyt kuitenkin..
Vaasan abc on aina mainio paikka käydä tankkaamassa itsensä hesburgerissa
smile_org.gif

Noniiin! Asiallista oli ja kelikin suosi *ihan soijassa tässä tiesikkatuolis istutaan*
Kiitos osallistujille ja niinku puhe oli niin ei muutaku uusiks ku ajat ja paikat sopii ja lisää vaan porukkaa
smile_org.gif
olihan meitä kuitenki jo neljä nyt
biggrin.gif

Jeps! Minä olen ainakin taas remmissä kunhan ajelut ei osu iltavuoroviikolle  
033102ass_1_prv.gif
Oli mukava ajella pitkästä aikaa porukassa  
062802jumpie_prv.gif

otetaanpa pojat uusiksi oikein ajan kanssa.
suunnitellaan joku pitempi reitti tms.
olisiko ok?

ps:tulpat vaihdettu,johan toimii taasen
biggrin.gif

tässä on useamman kerran yritetty herätellä ep;lle jotakin org pohjasta toimintaa.
tämä toiminta saa yleensä alkunsa tälläisistä yhteisistä tapaamisista ja juttutuokioista.

Joko kohta olisi aika kypsänä moiselle tapaamiselle?

Pari mainitsemisen arvoista seikkaa.

1) Ei ole hengenvaarallista mennä paikkaan jossa ei ole ennen käynyt.
2) Ei ole hengenvaarallista istahtaa ihan oudon motoristin kanssa samaan pöytään ja hetken rupatella.

Usein ongelmana on juuri tämä..ei mennä, ei osallistuta, ei edes oteta kantaa jollei entuudestaan tunne jotakuta
smile_org.gif

joo. samaa mieltä.
monesti joutunut todistamaan kyseistä:
-joo tullaan me. siellä ja siellä klo jotain.
sitten ajelen yksin...

tää on tälläista, homma on vaan niskasta kiinni ottamista, ei se vieras ihminen ole sen kummempi kuin kukaan muukaan. Sekaan Vaan
biggrin.gif

JEp! Otetaan ihmeessä uusiks ja heitetään tosiaan vaiks sillee et joku hyvä reitti ja välis vaikka tankkaustauko (sekä miehen et pyörän) ja siittä taas jatkuu. Jossei pelkää muutaman kilsan hiekkapätkää niin se Ämmälänkylän tie kandee käydä ajamassa. Niin kauan että vastaan tulee T-risteys, josta oikeelle, se muuttuu hiekkatieks ja sitä on muutama kilometri mut jo alkukesästä oli aikas kovas kunnos et paikkapaikoin pysty ihan 80kmh:takin pudotteleen. Tulee siihen Peräsjoen tielle.
Ja juu, vaikka Pohojammaalla ollaan niin tuskin täällä motoristi toista puukottaa, joten juttuun vaan ja messiin.
biggrin.gif

PS. täytyy myöntää että tämä kavereille mainitsemani Fireblade-neito oli sen verta kaunista katsottavaa et pupu meni itellä pöksyyn ettei jutteleen uskaltanu mennä
blush.gif

Musta vanhemman "koppaane" Fireblade ja naiskuski kerrohan jos tunnistat tuntomerkit!
baaa.gif

no kertokaahan poijaat oliko millainen matkavauhti?
a: kukkahattu
b: sopivan mukava
c: kovaa mentiin
d: eos
e: lujempaa

Kyl se tosta B:n ja C:n väliltä oli eli TOSI HYVÄ! se pysyi aikas hyvin se parikyt mistä oliki puhe ja risteyksistä/mutkista sai välillä avata mukavasti
biggrin.gif
Kyl Maneesi saa mun puolesta jatkossakin vetää
bowdown.gif

Back