Mutta, nyt niiden pitää palaa siten että takavalo ja etuparkki ovat pois pelistä, siinä teille miettimistä miten.
Onko tuo nyt faktaa? Ja mistähän sais varmistettua? Dilemmani ei liity pyöriin, vaan autoihin. Mulla kun on tuo Ruotsista viime vuonna uitettu Probe, jossa oli sumuvalot kytketty niin, että syttyvät auton käynnistyessä. Takavalot palavat samaan aikaan. Sumarit sammuivat kun pisti parkit tai ajovalot päälle.
Asensin ennen ekaa vuosikatsastusta(toukokuussa 2009), sumuvalojen paikalle, samoihin johtoihin, kirkaslasiset Talmun huomiovalot(e-hyväksytyt, RL merkityt), jotka nyt siis toimivat kuten yllä kirjoitin. Menivät läpi katsastuksessa, koska palavat samaan aikaan takavalojen kanssa.
Onko tähän tullut muutos? Aken sivuilta
(Tässä) löytyy maininta, että huomiovalojen tulee palaa yhtä aikaa takavalojen kanssa ja niiden pitää sammua, kun ajovalot kytketään päälle. Parkeista, liittyen huomiovaloihin, ei erikseen ole mainintaa.
Mää oon vattu ihan sekasin näiden kanssa. Tekis mieli hommata tuohon ledivalot, mut koska oon laiska, niin en viittis alkaa noita kytkentöjä alkaa niiden takia muuttamaan...Helpompi tietysti ois nyppästä vaikka johdot irti katastuksen ajaksi.