Itse tapahtuman voi kuvata ja muutakin asiallista kirjoittaa,mutta selvästi uhreja osoittavat tölväisyt voisi kyllä poistaa.Sellainen ei ole mitenkään järjellistä.
In memoriam- osiohan on rauhoitettu keskustelulta ja arvostelultakin ja se on toiminut hyvin asiallisesti.
Tämä keskusteluosio taas sallii vapaan keskustelun asioista, ikävistäkin.
Tekisi mieli sanoa että...Lueppa se teksti uudestaan tai pyydä joku selittämään se sinulle.Ei sen pitänyt olla vaikeaselkoista.
Tekee minunkin mieleni sanoa, ja sanonkin...
Mutta en luetuta enkä selitytä muilla tekstejä sinulle vaan koitan vääntää rautalangasta. Keskustelut onnettomuuksista saavat sisältää myös menehtyneiden virheiden arviointia. Joku kokee sen vääräksi ja joku taas tarpeelliseksi, mutta noin tämä on toiminut. Mun mielestä ihan oikein.
Tuu juu äntörtstänt
Tässä oli lähinnä tämä lause se jonka olisin halunnut kaikkien lukevan.Asiallisesti oli se mitä minä tarkoitin,onhan näissä tapauksissa kyse omaisille erittäin surullisista asioista kyse.
Liikenteessä tapahtuu onnettomuuksia,ei sille mitään voi.Tehdään inhimillisiä virheitä ja tekninen vika voi aiheuttaa onnettomuuksia mutta pahinta minusta on se että tapausta mitenkään itse nähneenä tai paikkaa ja taustoja tuntematta annetaan asiantuntijalausuntoja.Samoin muistellaan näihin tapauksiin liittyen uhrin ennenkin ajaneen kovaa esim.
Onnettomuuden uhreja täytyisi kuitenkin kunnioittaa.
NEPONIMAJU.
Itse tapahtuman voi kuvata ja muutakin asiallista kirjoittaa,mutta selvästi uhreja osoittavat tölväisyt voisi kyllä poistaa.Sellainen ei ole mitenkään järjellistä.
tÄMÄ JÄI POIS