Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just noin, ja se pleksi on silleen kiva, että se on ku Jeesus, pelastaa kaikesta kaikenEli jos turvallisuusasiat unohtaa, niin aivan sama, mikä on kypärä, jos edessä on pleksi.
Korjatkaa, jos olen väärässä....
En.
No nyt en silleen ymmärtänyt, miten pleksi ja pelastus ja Jeesus menis yhteen? Asiani pointti oli, jos ei mennyt perille, niin se on sama, ajatko kyykyllä tai kustomilla, niin pleksi se on se, mikä lopuksi määrää sen hyväksyttävän vauhdin, normaalisti. Tietysti riippuen ajatko avo- vai umpikypärärällä .........Just noin, ja se pleksi on silleen kiva, että se on ku Jeesus, pelastaa kaikesta kaiken![]()
Ja mun mielestä se on pelkästään kuskista kiinni, riippumatta varusteista, ajaako sen minkä vehkeet kulkee.No nyt en silleen ymmärtänyt, miten pleksi ja pelastus ja Jeesus menis yhteen? Asiani pointti oli, jos ei mennyt perille, niin se on sama, ajatko kyykyllä tai kustomilla, niin pleksi se on se, mikä lopuksi määrää sen hyväksyttävän vauhdin, normaalisti. Tietysti riippuen ajatko avo- vai umpikypärärällä .........Just noin, ja se pleksi on silleen kiva, että se on ku Jeesus, pelastaa kaikesta kaiken![]()
No kyllä, mutta ajatko itse samalla tavalla, jos sulla on päässä avokypärä ilmanpleksiä tai umpikypärä ilmanpleksiä?Ja mun mielestä se on pelkästään kuskista kiinni, riippumatta varusteista, ajaako sen minkä vehkeet kulkee.
Ihan pikkusen meni pieleenIlmeisesti ajat vain pleksin kanssa ja umpikypärällä, mikä ei ole huono ratkaisu![]()
Hitto.. en kyllä usko. Omalla vn mopollani pleksin poiston jälkeen 140 km/h on jo tuskaa avopotalla, jotta sillä kokemuksella uskallan epäillä tuota marssivauhtia ilman umpipottaa?? Mutta jos näin on, niinIhan pikkusen meni pieleenAjan avoruukulla ilman pleksiä ja esim. vanhalla sporan rouskulla sakuissa baanalla marssivauhtina pystyi pitämään noin 180km/h todellista nopeutta.![]()
tuota en kyllä usko.Ihan pikkusen meni pieleenIlmeisesti ajat vain pleksin kanssa ja umpikypärällä, mikä ei ole huono ratkaisu
Ajan avoruukulla ilman pleksiä ja esim. vanhalla sporan rouskulla sakuissa baanalla marssivauhtina pystyi pitämään noin 180km/h todellista nopeutta.![]()