Täällä ns. wannabe-vetomiehet puolustaa oikeuttaa jättää yhteiskunnan sääntöjä noudattamatta pitämällä niitä typerinä ja haukkuu virkavallan edustajia minkä kerkeää.
Jokainen näistä ns. wannabe-vetomiehistä soittaa poliisille ja pyytää apua, kun se mopo on sitten varastettu, kämppä tyhjennetty tai silmä mustana. Jättää jatkossa soittamatta ja pitää huolen omista asioistaan niissäkin tapauksissa, kun halu elää lain ulkopuolella on niin kova.
Kuinka monta kyseistä wannabe-vetomiestä tunnet? Itse voisin laskea itseni vaikka tuohon wannabe joukkoon ja silti en ole yhdestäkään sakosta täällä itkenyt mitä olen saanut vaikkakin minulta on mm. pyörkin takavarikoitu. Toiseksi minä en ole haukkunut ja sinulle ihan pikku vinkkinä ne wannabeet tietää että virkavalta se vain valvoo ei tuomitse isompia rikkeitä eikä säädä lakeja.
Täällähän teitä tuntuu olevan ihan tarpeeksi ilman, että tarttisi tuntea henk.koht. yhtään. No, pari taitaa kuulua tuttavapiiriinkin, mutta ei siitä sen enempää.
Vähemmän täällä saa lukea kritiikkiä eduskuntaa, sen kaikenmaailman vakiokuntia tai eri oikeusasteiden tuomareita kohtaan, kuin rivipoliiseja eli kukahan nyt sitten ei tiedä ja mitä? Ja sinulle ihan vinkkinä, tämä ei ollut henk.kohtaista.
Missä kohtaa turvallista pukeutumista pelleksi kutsuin, ehdotin vain merkintätapaa, jolla muut tielläliikkujat tietäisivät millä asenteella sitä ollaan liikenteessä? Yleensä tuppaa vaan olemaan niin, että itseään kaikenmaailman mikakallioiksi luulevat, ottavat oppia myös pukeutumisen suhteen, joten on helppo olettaa pukeutumistyyli. Kovin moni muu on selvinnyt vaikkapa Core -asullakin eli ei nahka ole ainoa turvallinen vaihtoehto. Vai onko vain niin, ettei Core -asuun kehtaa pukeutua kuin kaltaiseni tientukot ja "kädettömät" lakien ja asetusten noudattajat?1% -lätkä nahkapukuun vaikka oikean kankun kohdalle, niin perse pystyssä ohi viuhahtaessaan me lainkuuliaiset motoristit tunnistetaan kapinallinen wannabe-vetomies jo ulkoasusta (tahi sanotaanko perseestä).
Näimmä sinusta turvallinen ajoasu on pellen määritelmä mutta kun joku päivä liityt niihin kaatuneisiin niin sinullakin on jotain turvallista päällä eikä jotan hemmetin farkkuja ja nahkatakkia. Mutta ymmärrän senkin että jos se on imago kysymys että ei halua näyttää "pelleltä" ja turvallisuus siitä saa kärsiä ennemmin. Itse kuulun näin nahkapukuisiin ja minua ei hävetä ajaa se päällä kun tiedän miksi se on päällä toisin kuin ajaisin jollain ihq leviksillä jotka nyt vain sattuu olemaan muotia ja sillä päällä.
Siitä on turvallisuus kaukana kun ajetaan kolmatta sataa lasissa ja voin kertoa, ettei tyylikäs ja hyvin istuva nahkapukusi auta niitä "ihqu leviksiä" enempää normaalin Suomalaisen maantien tai kylätien "turva-alueella", siellä kun ei ole vastassa hiekkaa ja renkaita vaan Suomalaista mäntyä, kuusta ja koivua. Minulla tosin ei ole sen enempää nahkapukua, kuin leviksiäkään, joten perustuu arvattuun todennäköisyyteen.
No niin, eiköhän tämä ollut taas tässä.